JA/NEJ-leken

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Vogtup Kille, 34 år

1 801 forumsinlägg

Skrivet:
30 mars 2012 kl. 20:39
Vogtup Kille, 34 år

Gillar är en underdrift, älskar det!

Sprit är ett krav för att överleva?

Vogtup Kille, 34 år

1 801 forumsinlägg

Skrivet:
30 mars 2012 kl. 20:43
Vogtup Kille, 34 år

I helvete heller!

Sagan om Ringen trilogin är överskattad?

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
30 mars 2012 kl. 20:43
Golgadoth 33 år

Nej, båda är skit.

Evanescence är bäst?

YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
30 mars 2012 kl. 21:01
YouSlothy Tjej, 28 år

Nej..

Du vill ha strumpor?

Vogtup Kille, 34 år

1 801 forumsinlägg

Skrivet:
30 mars 2012 kl. 21:03
Vogtup Kille, 34 år

Har redan!

Fyllan tar sig?

ULTRALUL Kille, 33 år

490 forumsinlägg

Skrivet:
30 mars 2012 kl. 23:25
ULTRALUL Kille, 33 år

Nej tråkigt

Liseberg är överskattat?

babsaan Tjej, 30 år

3 759 forumsinlägg

Skrivet:
30 mars 2012 kl. 23:38
babsaan Tjej, 30 år

Nej. Har aldrig varit där så kan inte yttra mig.

Du äger inte en rosa cykel?

Enemabulldozer Kille, 34 år

5 399 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2012 kl. 06:17
Enemabulldozer Kille, 34 år

Nej

Odlar cannabis?

c0opycat Tjej, 31 år

8 629 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2012 kl. 06:18
c0opycat Tjej, 31 år

Nejnej, tyvärr asså.

Bög?

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2012 kl. 07:56
Golgadoth 33 år

Nej

Gråter varje dag?

Hosh Tjej, 29 år

592 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2012 kl. 10:27
Hosh Tjej, 29 år

Nej

har en iphone?

Jazzie Tjej, 30 år

346 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2012 kl. 11:03
Jazzie Tjej, 30 år

Ja.

Gillar du gröna saker? (ej grönsaker alltså)

ULTRALUL Kille, 33 år

490 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2012 kl. 11:07
ULTRALUL Kille, 33 år

Sure why not xD

Svart är din favoritfärg?

LacunaInc Tjej, 30 år

525 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2012 kl. 11:09
LacunaInc Tjej, 30 år

Nej.

Du är bra på att rita?

Jazzie Tjej, 30 år

346 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2012 kl. 11:15
Jazzie Tjej, 30 år

Ja.

Du tänker gilla min sida på Facebook? ( http://www.facebook.com/pages/Jazzmean/221661844581526 )


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet