JA/NEJ-leken
Vogtup
Kille, 34 år
Gillar är en underdrift, älskar det!
Sprit är ett krav för att överleva?
Vogtup
Kille, 34 år
I helvete heller!
Sagan om Ringen trilogin är överskattad?
Golgadoth
33 år
Nej, båda är skit.
Evanescence är bäst?
YouSlothy
Tjej, 28 år
Nej..
Du vill ha strumpor?
Vogtup
Kille, 34 år
Har redan!
Fyllan tar sig?
ULTRALUL
Kille, 33 år
Nej tråkigt
Liseberg är överskattat?
babsaan
Tjej, 30 år
Nej. Har aldrig varit där så kan inte yttra mig.
Du äger inte en rosa cykel?
Enemabulldozer
Kille, 34 år
Nej
Odlar cannabis?
c0opycat
Tjej, 31 år
Nejnej, tyvärr asså.
Bög?
Golgadoth
33 år
Nej
Gråter varje dag?
Hosh
Tjej, 29 år
Nej
har en iphone?
Jazzie
Tjej, 30 år
Ja.
Gillar du gröna saker? (ej grönsaker alltså)
ULTRALUL
Kille, 33 år
Sure why not xD
Svart är din favoritfärg?
LacunaInc
Tjej, 30 år
Nej.
Du är bra på att rita?
Jazzie
Tjej, 30 år
Ja.
Du tänker gilla min sida på Facebook? ( http://www.facebook.com/pages/Jazzmean/221661844581526 )
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet