JA/NEJ-leken

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Nymph 29 år

710 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2012 kl. 19:18
Nymph 29 år

Fyfan, nej.

Sugen på tacos?

Uzumaki Tjej, 32 år

737 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2012 kl. 19:25
Uzumaki Tjej, 32 år

Ja tack!

Spets?

muminpappan Kille, 36 år

272 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2012 kl. 20:09
muminpappan Kille, 36 år

nä.

suga kuk är kul?

HansomBORiSkOgen Kille, 29 år

11 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2012 kl. 21:15
HansomBORiSkOgen Kille, 29 år

Jo åt nyss upp dom :3

Har du flick/pojkvän?

muminpappan Kille, 36 år

272 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2012 kl. 21:58
muminpappan Kille, 36 år

nä, har inte för avsikt att skaffa mig en heller :)

är sex bättre än alkohol?

babsaan Tjej, 30 år

3 759 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2012 kl. 23:32
babsaan Tjej, 30 år

Nej, eftersom uringat är jävligt fult och om man äter fint slipper man drälla och kladda överallt.


Solglajor är kärlek?

Zoidberg 30 år

2 803 forumsinlägg

Skrivet:
21 mars 2012 kl. 09:47
Zoidberg 30 år

nej

skönt att bajsa?

YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
21 mars 2012 kl. 16:40
YouSlothy Tjej, 28 år

Ja!

Godis sugen?

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
22 mars 2012 kl. 14:30
Golgadoth 33 år

Nej.

Hungrig?

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
22 mars 2012 kl. 18:35
Golgadoth 33 år

Ja ;D haha.

Pizza är gott?

Leohina Tjej, 28 år

300 forumsinlägg

Skrivet:
22 mars 2012 kl. 18:38
Leohina Tjej, 28 år

Ja! :]

Är du glad just nu?

Little_blondie Tjej, 34 år

617 forumsinlägg

Skrivet:
22 mars 2012 kl. 18:56
Little_blondie Tjej, 34 år

Ja :3

En iskall cola är gott?

ChokoChoko Tjej, 33 år

8 095 forumsinlägg

Skrivet:
22 mars 2012 kl. 19:54
ChokoChoko Tjej, 33 år

ja

har du haft bihåleinflamation?

ChinnokSnow Tjej, 29 år

172 forumsinlägg

Skrivet:
22 mars 2012 kl. 21:55
ChinnokSnow Tjej, 29 år

Nej

Har du någon gång pussat en groda?

Little_blondie Tjej, 34 år

617 forumsinlägg

Skrivet:
22 mars 2012 kl. 21:58
Little_blondie Tjej, 34 år

Nej

Har du någonsin haft en blåsa/ett sår på insidan av överläppen?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet