JA/NEJ-leken

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
22 mars 2012 kl. 22:42
YouSlothy Tjej, 28 år

Ja! Det GÖR ONT >:C

Tefats godis?<3

Zoidberg 30 år

2 803 forumsinlägg

Skrivet:
22 mars 2012 kl. 22:54
Zoidberg 30 år

jaaa minnen, åt dem när jag var pyttenytte liten.

byter du sockar verje dag? .. :z

YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
22 mars 2012 kl. 22:56
YouSlothy Tjej, 28 år

Nej.. Har typ samma i en vecka ._. Ingen ska endå lukta på dem! OCH! Jag har inte fotsvett och har aldrig haft<3

Trött?

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
22 mars 2012 kl. 23:07
Golgadoth 33 år

Nästan aldrig trött. x)

Oskuld?

YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
22 mars 2012 kl. 23:10
YouSlothy Tjej, 28 år

Japp, och stolt!

Golgadoth är awesome?

Vogtup Kille, 34 år

1 801 forumsinlägg

Skrivet:
22 mars 2012 kl. 23:27
Vogtup Kille, 34 år

Nej!

Ett propert språk är nödvändigt i dagens samhälle?

Zoidberg 30 år

2 803 forumsinlägg

Skrivet:
22 mars 2012 kl. 23:34
Zoidberg 30 år

nja. men tycker det är charmigt med folk som pratar 'propert'

haru glasögon?!

babsaan Tjej, 30 år

3 759 forumsinlägg

Skrivet:
22 mars 2012 kl. 23:36
babsaan Tjej, 30 år

Japp. Köpte dom för tio spänn på second hand. Ser dock inget i dom. Men det är en annan sak. Dom är snygga så..


Ledsen ?

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
23 mars 2012 kl. 01:45
Golgadoth 33 år

Nej.

Horny? x)

LiveItOutgrabben Kille, 33 år

12 forumsinlägg

Skrivet:
23 mars 2012 kl. 02:03
LiveItOutgrabben Kille, 33 år

alltid :p

drunk ??

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
23 mars 2012 kl. 02:04
Golgadoth 33 år

Nope^^

Lyssnar på musik just nu?

LiveItOutgrabben Kille, 33 år

12 forumsinlägg

Skrivet:
23 mars 2012 kl. 02:07
LiveItOutgrabben Kille, 33 år

japp ^^

gillar du kottar ??

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
23 mars 2012 kl. 02:16
Golgadoth 33 år

Dom är fina att titta på men inte mer än så.

Äger du en katt?

LiveItOutgrabben Kille, 33 år

12 forumsinlägg

Skrivet:
23 mars 2012 kl. 02:51
LiveItOutgrabben Kille, 33 år

nej äger en lillasyster :p typ samma sak xD

äger du nått instrument ??

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
23 mars 2012 kl. 03:44
Golgadoth 33 år

Jao, keyboard x2, gitarr, blockflöjt, någon annan flöjt samt munspel lolol

Gillar du Rihanna?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet