JA/NEJ-leken
Ja! Det GÖR ONT >:C
Tefats godis?<3
jaaa minnen, åt dem när jag var pyttenytte liten.
byter du sockar verje dag? .. :z
Nej.. Har typ samma i en vecka ._. Ingen ska endå lukta på dem! OCH! Jag har inte fotsvett och har aldrig haft<3
Trött?
Nästan aldrig trött. x)
Oskuld?
Japp, och stolt!
Golgadoth är awesome?
Nej!
Ett propert språk är nödvändigt i dagens samhälle?
nja. men tycker det är charmigt med folk som pratar 'propert'
haru glasögon?!
Japp. Köpte dom för tio spänn på second hand. Ser dock inget i dom. Men det är en annan sak. Dom är snygga så..
Ledsen ?
Nej.
Horny? x)
alltid :p
drunk ??
Nope^^
Lyssnar på musik just nu?
japp ^^
gillar du kottar ??
Dom är fina att titta på men inte mer än så.
Äger du en katt?
nej äger en lillasyster :p typ samma sak xD
äger du nått instrument ??
Jao, keyboard x2, gitarr, blockflöjt, någon annan flöjt samt munspel lolol
Gillar du Rihanna?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet