JA/NEJ-leken

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2012 kl. 01:22
YouSlothy Tjej, 28 år

Nej.

Sova nu?

nom Kille, 34 år

1 235 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2012 kl. 01:22
nom Kille, 34 år

Nope på stream.

Klagar du över dina betyg?

HansomBORiSkOgen Kille, 29 år

11 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2012 kl. 01:25
HansomBORiSkOgen Kille, 29 år

Nej, är förvånad över att jag fick g i dom flesta ämnena! :o

Har du en KK? :d

ChokoChoko Tjej, 33 år

8 095 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2012 kl. 01:43
ChokoChoko Tjej, 33 år

nepp

är iste gott?

Uzumaki Tjej, 32 år

737 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2012 kl. 07:51
Uzumaki Tjej, 32 år

Som fan

Gillar du nyponsoppa?

svartlama Tjej, 30 år

47 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2012 kl. 08:03
svartlama Tjej, 30 år

Mhmmm :D det är mumsigt ^^

Sporta eller lata dig hemma?

muminpappan Kille, 36 år

272 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2012 kl. 08:05
muminpappan Kille, 36 år

Sitta vid datorn med LA Noire ^^

Bra låt?

rents Tjej, 30 år

679 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2012 kl. 14:34
rents Tjej, 30 år

Nej



Stressad över alla prov som kommer nu?

Uzumaki Tjej, 32 år

737 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2012 kl. 14:38
Uzumaki Tjej, 32 år

Nej

Föredrar du mera att jobba än plugga?

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2012 kl. 14:54
Niko Kille, 36 år

Ja, ifall det är i vårat företag. Föredrar att plugga annars.

Tappat bort någonting denna vecka?

Zoidberg 30 år

2 803 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2012 kl. 14:57
Zoidberg 30 år

inte tappat bort, men det var en fitta som slängde min mobil

fint väder hos er?

HansomBORiSkOgen Kille, 29 år

11 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2012 kl. 17:20
HansomBORiSkOgen Kille, 29 år

Jo, ska snart äta räkmackor<3<3<3

Musikstilen Metal, lyssnar du på de? ;)

YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2012 kl. 17:23
YouSlothy Tjej, 28 år

Klaaart!

Jag ska ändra visningsbild när jag färgat mitt hår? :D

Uzumaki Tjej, 32 år

737 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2012 kl. 17:28
Uzumaki Tjej, 32 år

Ja men det är upp till dig

Hatar du när det kliar på foten?

deeniiise Tjej, 31 år

9 forumsinlägg

Skrivet:
20 mars 2012 kl. 19:12
deeniiise Tjej, 31 år

nej

är snus gott?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet