JA/NEJ-leken
Nej.
Sova nu?
Nope på stream.
Klagar du över dina betyg?
Nej, är förvånad över att jag fick g i dom flesta ämnena! :o
Har du en KK? :d
nepp
är iste gott?
Som fan
Gillar du nyponsoppa?
Mhmmm :D det är mumsigt ^^
Sporta eller lata dig hemma?
Sitta vid datorn med LA Noire ^^
Bra låt?
Nej
Stressad över alla prov som kommer nu?
Nej
Föredrar du mera att jobba än plugga?
Ja, ifall det är i vårat företag. Föredrar att plugga annars.
Tappat bort någonting denna vecka?
inte tappat bort, men det var en fitta som slängde min mobil
fint väder hos er?
Jo, ska snart äta räkmackor<3<3<3
Musikstilen Metal, lyssnar du på de? ;)
Klaaart!
Jag ska ändra visningsbild när jag färgat mitt hår? :D
Ja men det är upp till dig
Hatar du när det kliar på foten?
nej
är snus gott?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet