JA/NEJ-leken
Japp!
Sinnesjuk?
Ibland :D
Vill du slå någon mycket hårt med typ en stekpanna? :D
varje dag!
sett filmen Hanna?
Ja!!!
Vill du bränna ner din skola? (:
Nej jag gillar faktisk min skola :o
Vill du döda en av dina lärare?
M'yes
svart kaffe?
Ja tack!
Kaffe är livsnödvändigt? :3
M'yes!
Luktar det som hos din farmor/mormor i källaren?
Nej för jag har ingen källare eller farmor/mormor..
Det är inte bra att vara typ 6 månader efter i sina läxor?
Njae.
Du gör som en katt med fötterna när du ska sträcka på dig? D:
Nej, ja.. Vet inte. Hatar katter. :(
Blev du väckt imorse?
Nope
Är du en dålig förlorare?
nope!
Elk öl?
Nej fy fan vad skit. Mariestads och bright, nothing else.
Mysdricka ikväll?
tyvärr
det borde finnas en ''extra starkt öl''?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet