JA/NEJ-leken
Nae
Är det inte tufft att personen över mig har 1337 postade inlägg?
fett häftig b-rud..
sova snart eller?
Nä, kollar på Svensk Maffia.
Ska du se på film nu?
Åh tack för upplysningen! Ja nu ska jag se klart Pulp Fiction :>
Äter du läkeroll just nu?
Nopp
Skola nu?
Nej, ledigt.
Morgonträning?
Nej, aldrig!
BADA NU? :)
BARA OM WRARGH ÄR MED! :O
muskulösa killar eller inte?
Nej, inte för mycket.
Äter du just nu?
åt nyss, så nej.
dega hemma hela dagen?
Nope
Kungsberget imorrn`?
Nej..
Får jag bryta näsbenet på dig med en stekpanna?
Ja, du kan få försöka!
Världsmästerskap i snöbollskrig imorgon på universitet? :'D
Noooooo
Kisselinka som fan men väcker syrran om du går och kissar? </3
Nej..
Frukt är gott? :3
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet