JA/NEJ-leken
Little_blondie
Tjej, 34 år
Jo varför inte..
Espresso är gott?
Lysergide
Tjej, 32 år
Yes!
Apor?
YouSlothy
Tjej, 28 år
Jao!
MAAT!?
Enemabulldozer
Kille, 34 år
ja
Weed?
babsaan
Tjej, 30 år
Ja.
Emo?
emjoh
Tjej, 32 år
Nej fyfan.
Kuk?
Nigina
Tjej, 30 år
Nej
Död?
Lysergide
Tjej, 32 år
död är frihet så ja
Skjorta på tjejer?
Jhnss_n
Tjej, 34 år
Oh yes.
Trött?
R0D
32 år
Nej.
Dricker du sprit just nu i detta tillfälle du skriver?
Little_blondie
Tjej, 34 år
Nej..
Gillar du att kramas?
R0D
32 år
Ja. Kramar är ju det bästa som finns.
Gillar du Apple-produkter?
spinmedick
Tjej, 30 år
ja
gillar du lime?
Little_blondie
Tjej, 34 år
Ibland..
Mörk choklad är gott?
R0D
32 år
Det är det, ja.
Har du ett husdjur?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet