JA/NEJ-leken

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Little_blondie Tjej, 34 år

617 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2012 kl. 14:41
Little_blondie Tjej, 34 år

Jo varför inte..

Espresso är gott?

Lysergide Tjej, 32 år

797 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2012 kl. 17:42
Lysergide Tjej, 32 år

Yes!
Apor?

YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2012 kl. 19:09
YouSlothy Tjej, 28 år

Jao!

MAAT!?

Enemabulldozer Kille, 34 år

5 399 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2012 kl. 19:16
Enemabulldozer Kille, 34 år

ja

Weed?

babsaan Tjej, 30 år

3 759 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2012 kl. 19:20
babsaan Tjej, 30 år

Ja.


Emo?

emjoh Tjej, 32 år

4 248 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2012 kl. 19:53
emjoh Tjej, 32 år

Nej fyfan.

Kuk?

Nigina Tjej, 30 år

97 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2012 kl. 19:57
Nigina Tjej, 30 år

Nej

Död?

Lysergide Tjej, 32 år

797 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2012 kl. 21:55
Lysergide Tjej, 32 år

död är frihet så ja
Skjorta på tjejer?

Jhnss_n Tjej, 34 år

2 052 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2012 kl. 22:09
Jhnss_n Tjej, 34 år

Oh yes.

Trött?

R0D 32 år

375 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2012 kl. 22:10
R0D 32 år

Nej.

Dricker du sprit just nu i detta tillfälle du skriver?

Little_blondie Tjej, 34 år

617 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2012 kl. 22:11
Little_blondie Tjej, 34 år

Nej..

Gillar du att kramas?

R0D 32 år

375 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2012 kl. 22:13
R0D 32 år

Ja. Kramar är ju det bästa som finns.

Gillar du Apple-produkter?

spinmedick Tjej, 30 år

1 541 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2012 kl. 22:14
spinmedick Tjej, 30 år

ja

gillar du lime?

Little_blondie Tjej, 34 år

617 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2012 kl. 22:15
Little_blondie Tjej, 34 år

Ibland..

Mörk choklad är gott?

R0D 32 år

375 forumsinlägg

Skrivet:
25 februari 2012 kl. 22:16
R0D 32 år

Det är det, ja.

Har du ett husdjur?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet