JA/NEJ-leken
Barbapappa
Tjej, 32 år
Nope.
Barfota just nu?
Bastian
Kille, 31 år
ja faktiskt
ska du göra något idag?
rents
Tjej, 30 år
Nopp, ingenting
Har du tråkigt?
Kambodja
Kille, 36 år
Inte så värst.
Är det här en kul låt?
Zoidberg
30 år
högtalarna på min dator är söndriga
mulliga katter är söta?
Kambodja
Kille, 36 år
Katter är fina djur det.
Vithajar är fina?
Little_blondie
Tjej, 34 år
Jodå^^
Chokladkola är gott?
kraken
Kille, 32 år
ooohja!
Är du stor och stark?
Zoidberg
30 år
Ja, asbiff
biff är gott?
wbtbwb94
Kille, 32 år
Alltid!
Kaffe är underbart?
Zoidberg
30 år
mumin filmerna, yes!
getter är sexy?
Kambodja
Kille, 36 år
Lätt sexigare än vithajar aso!
Mårran är hemsk?
rents
Tjej, 30 år
Nej, älskar morran!
Sniff gillar lemonad för mycket?
Kambodja
Kille, 36 år
De vet jag inte.
Är hattifnattarna hemska?
Niko
Kille, 36 år
Nej, läskig. :(
Råkat låsa in din systerdotter i bilen och handlat, märkt efteråt att hon varit inlåst under hela tiden?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet