JA/NEJ-leken
Kambodja
Kille, 36 år
brb spy
Pizza äger kebab?
Kiwi93, shit, se den asså! Kung film det!
Kambodja
Kille, 36 år
hahahahahah <33
Blev inge fest idag, alla hatar mej :((
Kom hit å ha tröstknull med mej?
Zoidberg
30 år
nej jag har flickvän
svettig?
HSTPM
Tjej, 27 år
JA AS HELL
habbo <3 ?
Vogtup
Kille, 34 år
Va?
Kött?
Manskensgatan
31 år
Grönsak?
Nykter?
rents
Tjej, 30 år
Japp
Facebook är överskattat?
Exus
Kille, 33 år
Ja, som fan!
Söndagar är tråkiga?
Vogtup
Kille, 34 år
Neeheeeee du!
Är du awesome?
Little_blondie
Tjej, 34 år
Ja!
Taco's till frukost är gott?
Zoidberg
30 år
åhfyfan va gott det är!
fint väder idag?
Niko
Kille, 36 år
Nej, värdelöst. Snöstorm och 30cm nysnö.. ,_,
Astrött och hungrig?
kraken
Kille, 32 år
NEJ PIGG OCH MÄTT TRÄNING SNART?!
Taggad för dagen?
Manskensgatan
31 år
Nej
Ska du göra något vettigt av denna söndag?
fantastic
Tjej, 29 år
HELL NO
Nyvaken?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet