JA/NEJ-leken
fantastic
Tjej, 29 år
..Nej
Nu är det läggdags. Ska jag natta dig? :DDD
Marrin
Kille, 30 år
japp
ska vi ta tempen?
Manskensgatan
31 år
Nej )):
Har du råkat bränt dig på senaste tiden?
Niko
Kille, 36 år
Nej, faktiskt inte!
Har du drattat på arsulet under senaste månaden? (Jag gjorde det imorse och fick ett blåmärke) :(((
Kambodja
Kille, 36 år
Nej men det vore gott nu!
Blev du rädd?
● ChokoChoko
Tjej, 33 år
nej
har du en hund?
Kambodja
Kille, 36 år
Inte jag men morsans kille har en sån där husky :)
Bra låt?
YouSlothy
Tjej, 28 år
Nej >.<
Dell ftw? :D
● ChokoChoko
Tjej, 33 år
njee
aprikoskräm är gott?
Zoidberg
30 år
Hatar kräm
Alltså nej
Annanas iz awesome?
Kambodja
Kille, 36 år
Neeeeej!!
Apelsin är så underbart jävla gott? <3
HSTPM
Tjej, 27 år
Nej.
Vaniljcola?
fkinginked
Kille, 33 år
Nej.
Har du smulor i sängen just nu?
Kambodja
Kille, 36 år
Nej, de har jag icke.
Äger Oreos?
c0opycat
Tjej, 31 år
Nej
Snö?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet