JA/NEJ-leken
cykelfrida
Tjej, 29 år
Låter ganska .. gott.
Pluggat idag?!
Pedophilia
Tjej, 34 år
nej, jag pluggar bara på onsdagar, men då pluggar jag ordentligt
family guy framför simpsons?
LAKK
Tjej, 29 år
ja
Stewie är awesome?
Pedophilia
Tjej, 34 år
JA
du hatar top model sverige?
Niko
Kille, 36 år
Ja!
Sett Boardwalk Empire?
Pedophilia
Tjej, 34 år
nej
vintern är vacker?
Barbapappa
Tjej, 32 år
Ja
Jobba imorgon?
Pedophilia
Tjej, 34 år
nej
enorma kvantiteter disk som väntar?
Vogtup
Kille, 34 år
Icke
En whisky vi din sida?
Niko
Kille, 36 år
Nej fan, inte ikväll.
Mucho trött?
Pedophilia
Tjej, 34 år
nej
dödligt uttråkad?
Niko
Kille, 36 år
Oh yes.
Skönt att däcka i sängen? (Tänker ta reda på det just nu, god natt!)
Vogtup
Kille, 34 år
Förmodligen
Whisky är gott?
Lysergide
Tjej, 32 år
japp
Kaniner?
Exus
Kille, 33 år
Ja, de är söta.
Tidig morgon = </3 ?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet