JA/NEJ-leken
Åh ja! Men som tur ska jag lägga mig och sova nu!
Mår du illa?
Nä, inte precis.
Ska du ut och resa någonstans snart?
Yes.
Har du ångrat någonting idag?
Nope.
Är du i skolan/på jobbet?
Nej
Snöar det hos dig?
Nej, inte just nu!
Känner du dig snygg idag?
Ja, litegranna! :)
Sitter du på ett fik och trycker kladdkaka just nu?
Nej, sitter hemma och är sjuk ):
Tycker du om kaffe?
Si si!
Gillar du ankor :@?
de är söta, ja!
äger du fler än 3 par docs?
Dafuq? Antar det är skor, isåfall nej.
Ligger det en jobbig systerdotter ovanpå dig och vill brottas, fastän ni båda ätit och håller på att spy?
Nej o.o
Har du vart och handlat möbler till ditt fett awesomea rum?
Ja! Min bokhylla!
Är du en spelnörd?
Nope
Du vill ha oboy just nu?
Nej.
Ser du tv?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet