JA/NEJ-leken
nej, inte glass öht
den här tråden går inte att lämna?
Nej, går inte och sanningen gör ont. ><'
Föredrar du serier före filmer?
nej, oftast inte
du har ett riktigt jobbigt dilemma?
Tyvärr ja ..
Har du någonsin druckit kaffe som smakar aska?
haha euw, nej
har du en dålig hårdag?
Nej, har faktiskt en ganska bra hårdag.
Har du en smått irriterande kompis som sitter och glor över din axel just nu?
Och skrattar helskumt åt det du skriver..?
ja fast det är min flickvän som är en apa
och nej
dricker du öl just nu???
Nej. :(
Börjar du bli trött?
nej jag dricke öll
ska du hem med en buss sen från kampenhof?
nej, men du ska !! <3
Cola?
oh yes indeed.
Weed?
Nej, fan inte nu. På lördag?
Ska du trycka middag snart?
Redan gjort ;)
Inge tv-tittande ikväll?
jo det är det ENDA jag ska göra ikväll
gammal mobil?
Nej, superny ifån.
Vill du ha havremjölk med chokladsmak?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet