JA/NEJ-leken
Nej.
Har du ätit mango i år?
Nej
Drack du vitt vin förra helgen?
nej vitt vin e jättetöntigt tkr js
har du sovit mer än 2 timmar idag !!!????
idag...... inatt sov jag 8h.... idag ingenting vad räknas
vad gör dig glad?
Nej
va frida hahha
närhet, alla nya fina vänner, högskoleprovet, knark, musik och biblioteket :D vsg lista
har du knrkat senaste veckan
Nej, jag har betydligt viktigare och mer givande saker för mig i livet
Har du blivit biten av en orm?
nej har aldrig lyckats blivit d faktiskt
tror du på spöken...
Nej, jag dricker inte läsk
Skulle du kunna gå en hel dag utan att använda din telefon?
nej...
var du rik på habbo
nä men på runescape va ja de
ska vi sova nu?
Ja. Alla borde vara nöjda med sitt utseende, evolutionen gjorde sitt.
Tror du att vår verklighet är en sann verklighet eller att vi lever i en simulation?
Ja.
Har du varit i Afrika?
Ja
Har du miljöångest?
ja lite ibland !
r du snäll
nej :(
livet e vackert ? !
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet