JA/NEJ-leken
Ja, tydligen. Känner mig hemma med deras gormande.
Ska du ut ikväll?
Nä inte ut på krogen iaf.
Vill du leva i en film?
Mitt liv är redan en film där jag är stjärnan. Hade inte bytt det mot något. Så nej. Egentligen inte. Kanske Peter Pan cuz mysigt och jag hade velat slåss mot pirater!! Får jag ångra mig? Svarar JA
Saknar du någon just nu?
Ja, många.
Tycker du om Stranger Things?
Ja
Är du bajenödig?
Alltid lite bajenödig.
Är du berusad?
Nej.
Är du glutenintolerant?
Nepp
Är du längre än 1,75?
Nope.
Har du gått på mer än 10 konserter?
Ja
Pizzafrulle?
Jaa 10/10
Är du bra på att dansa?
Nej.
Gillar du nutella?
Ja visst
Är du kortare än 160cm?
Nope!
Kan du sjunga bra?
Nä
Kan du sova med strumpor på dig?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet