JA/NEJ-leken
AndrEMO
Kille, 31 år
Nej...?
Älskar öknen?
Golgadoth
33 år
Ja!
Har du nån gång cyklat in i en mur?
AndrEMO
Kille, 31 år
Hahah, nej! xD
Har du?
Golgadoth
33 år
Nepp.
Har du comviq?
AndrEMO
Kille, 31 år
Nej, 3 :(
Ville du att jag skulle ha comviq eller?
Golgadoth
33 år
nej, var bara en fråga xD
har du någon lärare som du gillar mer än normalt? ;D
AndrEMO
Kille, 31 år
Hahah, omg, tror/hoppas inte det xD
Gillar du Hello Kitty?
Golgadoth
33 år
Nej. Enda grejen med Hello Kitty jag gillar, är trosorna, för jag vet att jag har samma som Izzie Stevens i Grey's Anatomy! XD
Gillar du kakor?
Uzumaki
Tjej, 32 år
ÄLSKAR KAKOR =D
Tårta är äckligt?
Golgadoth
33 år
in some cases yes, men oftast inte!
bantning är för feta?
Zoidberg
30 år
inte enbart
BB ikväll?
Uzumaki
Tjej, 32 år
JAAAAAAAAAAAA =)
Gråter du ofta?
Golgadoth
33 år
Nja, beror på^^
Hungrig?
c0opycat
Tjej, 31 år
nej.
arg?
Golgadoth
33 år
nej
trött?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet