JA/NEJ-leken
Omnicide
Kille, 33 år
Bara enligt hollywood.
Du borde göra annat än att sitta här?
Hipsterfitta
30 år
Nej. Det finns inte så speciellt mycket annat att göra en måndagkväll när det är kallt ute och man bor ute på landet.
Du vet vad du vill med ditt liv?
Golgadoth
33 år
På ett ungefär.
Trött?
visionary
Tjej, 32 år
jaa
du måste upp tidigt?
Golgadoth
33 år
Nej
Är Will Smith död?
visionary
Tjej, 32 år
hahaha nej det är han inte!
du har tråkigt?
Squidgy_
Tjej, 29 år
ja, som satan
du gillar ''my name is earl'' ?
babsaan
Tjej, 30 år
nej.
sur just nu?
IdyllisT
Kille, 28 år
Nej.
Ruska buske ?
Musix
Kille, 31 år
Ja.
Stimulera rektum?
IdyllisT
Kille, 28 år
Nej
Daska anka ?
c0opycat
Tjej, 31 år
men va?!
depp?
0DYSSEUS
Kille, 35 år
Nej.
Muffins?
Golgadoth
33 år
Usch nej
Gillar converse?
Zoidberg
30 år
ja, på våren/sommaren
hatar regn?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet