JA/NEJ-leken
Ja, somfan.
Om du kunde rädda en bebis genom att döda dig sjäv, skulle du?
Nej faktiskt inte
Skulle du?
Nej, bebisar fattar ändå ingenting -.-
Får jag bo hos dej till min pappa har slutat vara en idiot?
Absolut men räkna inte med att du kommer härifrån!
Ett "hej" är en bra början?
Ja, det tycker jag :)
Är jag en ond pingvin som planerar att ta över månen och bygga en enorm raketmotor på dess baksida för att försöka få den att kollidera med jorden?
...ja.
är PS3 bättre än xbox 360?
Nej, inte på några sätt.
Kan grodor simma?
ja?
är svarta persienner snyggast?
Ja.
Finns andar?
Ja.
Är gloomy söt?
tror inte jag vet vem de är...
haft panikångest?
Ja. hemskt
Äpplen är godare än godis?
Beror på vilket äpple och vilket godis XD
Trött?
Nej.. Vilket är dåligt att jag inte är..
Jag är tillbaka efter en dags uppehåll?
Nej.
Ska jag slå dig i ansiktet och knulla dig i munnen?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet