JA/NEJ-leken

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
c0opycat Tjej, 31 år

8 629 forumsinlägg

Skrivet:
10 april 2012 kl. 17:59
c0opycat Tjej, 31 år

Ja, somfan.

Om du kunde rädda en bebis genom att döda dig sjäv, skulle du?

Uzumaki Tjej, 32 år

737 forumsinlägg

Skrivet:
10 april 2012 kl. 18:04
Uzumaki Tjej, 32 år

Nej faktiskt inte

Skulle du?

AndrEMO Kille, 31 år

1 257 forumsinlägg

Skrivet:
10 april 2012 kl. 18:55
AndrEMO Kille, 31 år

Nej, bebisar fattar ändå ingenting -.-

Får jag bo hos dej till min pappa har slutat vara en idiot?

Uzumaki Tjej, 32 år

737 forumsinlägg

Skrivet:
10 april 2012 kl. 18:56
Uzumaki Tjej, 32 år

Absolut men räkna inte med att du kommer härifrån!

Ett "hej" är en bra början?

AndrEMO Kille, 31 år

1 257 forumsinlägg

Skrivet:
10 april 2012 kl. 19:05
AndrEMO Kille, 31 år

Ja, det tycker jag :)

Är jag en ond pingvin som planerar att ta över månen och bygga en enorm raketmotor på dess baksida för att försöka få den att kollidera med jorden?

ChokoChoko Tjej, 33 år

8 095 forumsinlägg

Skrivet:
10 april 2012 kl. 19:09
ChokoChoko Tjej, 33 år

...ja.

är PS3 bättre än xbox 360?

AndrEMO Kille, 31 år

1 257 forumsinlägg

Skrivet:
10 april 2012 kl. 19:11
AndrEMO Kille, 31 år

Nej, inte på några sätt.

Kan grodor simma?

ChokoChoko Tjej, 33 år

8 095 forumsinlägg

Skrivet:
10 april 2012 kl. 19:15
ChokoChoko Tjej, 33 år

ja?

är svarta persienner snyggast?

Jazzie Tjej, 30 år

346 forumsinlägg

Skrivet:
10 april 2012 kl. 19:21
Jazzie Tjej, 30 år

Ja.

Finns andar?

ChokoChoko Tjej, 33 år

8 095 forumsinlägg

Skrivet:
10 april 2012 kl. 23:43
ChokoChoko Tjej, 33 år

Ja.

Är gloomy söt?

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
10 april 2012 kl. 23:48
Golgadoth 33 år

tror inte jag vet vem de är...

haft panikångest?

c0opycat Tjej, 31 år

8 629 forumsinlägg

Skrivet:
10 april 2012 kl. 23:54
c0opycat Tjej, 31 år

Ja. hemskt

Äpplen är godare än godis?

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2012 kl. 00:09
Golgadoth 33 år

Beror på vilket äpple och vilket godis XD

Trött?

YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2012 kl. 00:42
YouSlothy Tjej, 28 år

Nej.. Vilket är dåligt att jag inte är..

Jag är tillbaka efter en dags uppehåll?

DanneVafan Kille, 35 år

4 143 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2012 kl. 00:43
DanneVafan Kille, 35 år

Nej.

Ska jag slå dig i ansiktet och knulla dig i munnen?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet