Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Kazmaft
Kille, 33 år
Kanske ;o
RedShirtGuy
Tjej, 34 år
Citat från Traumtanzer
Mitt jobb ger mig all kärlek jag behöver..
JAG VILL SE DEN NU!
Champagnemami
Tjej, 36 år
Citat från Traumtanzer
en gång frågade jag chans på min syster
sen gick ni ner till källarn
aefgsfefssef
Tjej, 60 år
Citat från Traumtanzer
en gång frågade jag chans på min syster
asså...
hoppas du inte var seriös..
RedShirtGuy
Tjej, 34 år
Citat från Patrik
Citat från Traumtanzer
en gång frågade jag chans på min syster
asså...
hoppas du inte var seriös..
Incest Incest familje fest
leewonk
Kille, 35 år
ingen alllllllllllllllllllls
RedShirtGuy
Tjej, 34 år
Wonkiis id hit ya!
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaard from behiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiind
Nykaria
Tjej, 35 år
Nej, men på R.
Azoic
Kille, 35 år
Citat från Traumtanzer
Citat från MyLifeRox
nej du e juh snyggish ;D
Aww<3<3 asså du skojar asså :D???
Nei, asså d e sant asså! <3
Azoic
Kille, 35 år
Citat från Traumtanzer
Citat från Kriegsphilosoph
Citat från Traumtanzer
Citat från MyLifeRox
nej du e juh snyggish ;D
Aww<3<3 asså du skojar asså :D???
Nei, asså d e sant asså! <3
:)) asså, jag e typ kär i dej.. asså ^^ förlååt söt:**** :$ /b/
Neeii, slutaaaah asså... Asså de e du inte alls.. :$
leewonk
Kille, 35 år
C7Hangover :(((((
iLolo nej :(
Insipiens
Kille, 32 år
asså inte för att vara elak men de verkar som de e jätte många som vill vara ihop med någon men inte för att de vill vara med en person utan för de inte vill vara ensam och de tycker ja e fel !!! någon som håller med???
Insipiens
Kille, 32 år
Citat från Traumtanzer
Citat från hmm_intressting
asså inte för att vara elak men de verkar som de e jätte många som vill vara ihop med någon men inte för att de vill vara med en person utan för de inte vill vara ensam och de tycker ja e fel !!! någon som håller med???
hmm_intressting...
men de e ju bättre att vara ensam än att leka med någons känslor tänk om den personen verkligen gillar den som gör det bara för inte vara ensam
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet