Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Insipiens
Kille, 32 år
Citat från MyLifeRox
Citat från hmm_intressting
asså inte för att vara elak men de verkar som de e jätte många som vill vara ihop med någon men inte för att de vill vara med en person utan för de inte vill vara ensam och de tycker ja e fel !!! någon som håller med???
Till en del stämmer de nog, eftersom de flesta har redan pojk/flickvänner så 'måste' alla andra också ha de :O
Folk e nog rädda fö att vara ensamma
jao men det e därför som vissa använder på eng GROW SOME BALLS AND STAND UP FOR URSELF DONT BE AFRAID!
leewonk
Kille, 35 år
har flickvän
G2
Tjej, 31 år
jag är alltid på g
spugg
Kille, 32 år
söker flickvän
Popmaskin
Tjej, 33 år
hm, jag har inte en jävla aning just nu, eller ja, jag har kille, men allt har blivit så... konstigt mellan mig och honom.
och jag vet inte vad jag ska göra åt det, sånt här är så jävla jobbigt.
Jah
Kille, 34 år
Citat från Paperwings
hm, jag har inte en jävla aning just nu, eller ja, jag har kille, men allt har blivit så... konstigt mellan mig och honom.
och jag vet inte vad jag ska göra åt det, sånt här är så jävla jobbigt.
confess over the internet, nice.
Popmaskin
Tjej, 33 år
Citat från norbhit
Citat från Paperwings
hm, jag har inte en jävla aning just nu, eller ja, jag har kille, men allt har blivit så... konstigt mellan mig och honom.
och jag vet inte vad jag ska göra åt det, sånt här är så jävla jobbigt.
confess over the internet, nice.
hm..
OpenThis
Kille, 36 år
http://www.emocore.se/?sida=blogg&read=28555 <----mej och mitt gos<3
sjgrjjkw5324
Kille, 54 år
http://www.emocore.se/?sida=galleri&user=Fuckingdog&bild=141622 <---- jag o bby <3 XD
rawwrbaby
Tjej, 31 år
har pojkvän :D
thundercunt
Tjej, 36 år
NiNT3ND0C0R3 is mine
Desilita
Tjej, 32 år
jag har typ 2-4 personer på g!
Sootball
Tjej, 31 år
jag kan gosa med nästan vem som helst.
fast mest med hampus
Jakamoko
Tjej, 31 år
ja är ensem : (
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet