Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Insipiens Kille, 32 år

1 023 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2009 kl. 22:20
Insipiens Kille, 32 år

Citat från MyLifeRox


Citat från hmm_intressting

asså inte för att vara elak men de verkar som de e jätte många som vill vara ihop med någon men inte för att de vill vara med en person utan för de inte vill vara ensam och de tycker ja e fel !!! någon som håller med???

Till en del stämmer de nog, eftersom de flesta har redan pojk/flickvänner så 'måste' alla andra också ha de :O
Folk e nog rädda fö att vara ensamma


jao men det e därför som vissa använder på eng GROW SOME BALLS AND STAND UP FOR URSELF DONT BE AFRAID!

leewonk Kille, 35 år

2 847 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2009 kl. 00:17
leewonk Kille, 35 år

har flickvän

G2 Tjej, 31 år

1 905 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2009 kl. 01:53
G2 Tjej, 31 år

jag är alltid på g

spugg Kille, 32 år

179 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2009 kl. 06:46
spugg Kille, 32 år

söker flickvän

Popmaskin Tjej, 33 år

66 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2009 kl. 07:50
Popmaskin Tjej, 33 år

hm, jag har inte en jävla aning just nu, eller ja, jag har kille, men allt har blivit så... konstigt mellan mig och honom.
och jag vet inte vad jag ska göra åt det, sånt här är så jävla jobbigt.

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2009 kl. 12:35
Jah Kille, 34 år

Citat från Paperwings


hm, jag har inte en jävla aning just nu, eller ja, jag har kille, men allt har blivit så... konstigt mellan mig och honom.
och jag vet inte vad jag ska göra åt det, sånt här är så jävla jobbigt.


confess over the internet, nice.

Popmaskin Tjej, 33 år

66 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2009 kl. 18:25
Popmaskin Tjej, 33 år

Citat från norbhit


Citat från Paperwings

hm, jag har inte en jävla aning just nu, eller ja, jag har kille, men allt har blivit så... konstigt mellan mig och honom.
och jag vet inte vad jag ska göra åt det, sånt här är så jävla jobbigt.

confess over the internet, nice.


hm..

OpenThis Kille, 36 år

1 040 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2009 kl. 18:26
OpenThis Kille, 36 år

http://www.emocore.se/?sida=blogg&read=28555 <----mej och mitt gos<3

rawwrbaby Tjej, 31 år

845 forumsinlägg

Skrivet:
2 maj 2009 kl. 19:53
rawwrbaby Tjej, 31 år

har pojkvän :D

thundercunt Tjej, 36 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
2 maj 2009 kl. 19:56
thundercunt Tjej, 36 år

NiNT3ND0C0R3 is mine

Desilita Tjej, 32 år

6 064 forumsinlägg

Skrivet:
2 maj 2009 kl. 21:56
Desilita Tjej, 32 år

jag har typ 2-4 personer på g!

kunglouie Tjej, 34 år

593 forumsinlägg

Skrivet:
10 maj 2009 kl. 15:21
kunglouie Tjej, 34 år

LLiam <3

Sootball Tjej, 31 år

2 771 forumsinlägg

Skrivet:
10 maj 2009 kl. 15:23
Sootball Tjej, 31 år

jag kan gosa med nästan vem som helst.
fast mest med hampus

Jakamoko Tjej, 31 år

625 forumsinlägg

Skrivet:
10 maj 2009 kl. 16:26
Jakamoko Tjej, 31 år

ja är ensem : (


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet