Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
DanneVafan
Kille, 35 år
Det är jag och WoW
TheRightOne
Tjej, 32 år
Citat från DanneVafan
Det är jag och WoW
haha, ja det är nog de flesta killars dröm
Siri
Tjej, 31 år
Här var det ensamt <3
DanneVafan
Kille, 35 år
Citat från TheRightOne
Citat från DanneVafan
Det är jag och WoW
haha, ja det är nog de flesta killars dröm
jiddra inte med mig och wow
DanneVafan
Kille, 35 år
Citat från Blond
Citat från DanneVafan
Det är jag och WoW
Br00tal sex.
vi lever i celibat.
2626632
Tjej, 33 år
Jag är sorgligt ensam ):
znarkeluff
Kille, 36 år
Jag vet inte :s
TSKNAS
Kille, 30 år
två flickvänner, 5 pojkvänner och en zebra.
Gallows
Tjej, 33 år
Har pojkvän.
NRH
Tjej, 31 år
Nope, helt fri än så länge. :>
Misty
Tjej, 30 år
Singel >:
januarypromises
Tjej, 31 år
Uhu, på G hahaha xD
polarbear
Tjej, 34 år
har sen två år :D
sjgrjjkw5324
Kille, 54 år
typ på G <3
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet