Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
RedShirtGuy
Tjej, 34 år
Citat från Patrik
Citat från C7Hangover
Hmpf!
Vem behöver en partner när man har Bag in Box.
Håll käften C7
NEJ!
vi måste få den känd!
den måste bli årets plåga!
RedShirtGuy
Tjej, 34 år
Bag in box?
nej nej förra sommarens plåga
RedShirtGuy
Tjej, 34 år
hahaha
Men den måste bli årets igen!
Den är så jävla awesome!
polaroidbilder
Tjej, 31 år
njaa, kanske, vi får se hur det blir med pojkvän osv
aefgsfefssef
Tjej, 60 år
Citat från C7Hangover
Citat från Patrik
Citat från C7Hangover
Hmpf!
Vem behöver en partner när man har Bag in Box.
Håll käften C7
NEJ!
vi måste få den känd!
den måste bli årets plåga!
Jag sätter på den i Polen.
På båten, tåget, bussen dit!
Alla polacker ska höra den.
Nöjd?
RedShirtGuy
Tjej, 34 år
Citat från Patrik
Jag sätter på den i Polen.
På båten, tåget, bussen dit!
Alla polacker ska höra den.
Nöjd?
Älskar dig :$
Exigency
Tjej, 34 år
Ingen alls.
PLAYBITCH
Tjej, 32 år
jag är kär, men jag vet inte om hon känner desamma :<
TheRightOne
Tjej, 32 år
Citat från MyLifeRox
Jah har ingen, men jah har ganska många som jag tkr om mej, men antingen e dom för fula lr så e dom svin :'( Tusan oxå kan jag inte få ngn klok???
det finns många med det problemet tyvärr :(
jennylicious
Tjej, 29 år
flickvän
RedShirtGuy
Tjej, 34 år
Jag har varken kille eller tjej.
Jag har iLolo
Champagnemami
Tjej, 36 år
Citat från C7Hangover
Jag har varken kille eller tjej.
Jag har iLolo
du å jag, alfred <3333333333
RedShirtGuy
Tjej, 34 år
Jag och iLolo brukar ha sex.
För vi är fett tillsammans.
Jag frågade chans på henne.
Champagnemami
Tjej, 36 år
^
D:
edit: inte till dig, c7
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet