Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2009 kl. 17:43
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Citat från Patrik


Citat från C7Hangover

Hmpf!
Vem behöver en partner när man har Bag in Box.

Håll käften C7


NEJ!
vi måste få den känd!
den måste bli årets plåga!

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2009 kl. 17:45
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Bag in box?
nej nej förra sommarens plåga

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2009 kl. 17:47
RedShirtGuy Tjej, 34 år

hahaha

Men den måste bli årets igen!
Den är så jävla awesome!

polaroidbilder Tjej, 31 år

6 030 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2009 kl. 17:47
polaroidbilder Tjej, 31 år

njaa, kanske, vi får se hur det blir med pojkvän osv

aefgsfefssef Tjej, 60 år

7 276 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2009 kl. 17:48
aefgsfefssef Tjej, 60 år

Citat från C7Hangover


Citat från Patrik

Citat från C7Hangover

Hmpf!
Vem behöver en partner när man har Bag in Box.

Håll käften C7

NEJ!
vi måste få den känd!
den måste bli årets plåga!


Jag sätter på den i Polen.
På båten, tåget, bussen dit!
Alla polacker ska höra den.

Nöjd?

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2009 kl. 17:48
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Citat från Patrik


Jag sätter på den i Polen.
På båten, tåget, bussen dit!
Alla polacker ska höra den.
Nöjd?


Älskar dig :$

Exigency Tjej, 34 år

1 403 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2009 kl. 17:49
Exigency Tjej, 34 år

Ingen alls.

PLAYBITCH Tjej, 32 år

170 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2009 kl. 19:24
PLAYBITCH Tjej, 32 år

jag är kär, men jag vet inte om hon känner desamma :<

TheRightOne Tjej, 32 år

61 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2009 kl. 19:26
TheRightOne Tjej, 32 år

Citat från MyLifeRox


Jah har ingen, men jah har ganska många som jag tkr om mej, men antingen e dom för fula lr så e dom svin :'( Tusan oxå kan jag inte få ngn klok???

det finns många med det problemet tyvärr :(

Insipiens Kille, 32 år

1 023 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2009 kl. 19:42
Insipiens Kille, 32 år

Citat från MyLifeRox


Jah har ingen, men jah har ganska många som jag tkr om mej, men antingen e dom för fula lr så e dom svin :'( Tusan oxå kan jag inte få ngn klok???

ja inte lite väl ytlig där inte för ja e mkt bättre men ja ger iaf dem en chans

jennylicious Tjej, 29 år

659 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2009 kl. 21:41
jennylicious Tjej, 29 år

flickvän

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2009 kl. 21:41
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Jag har varken kille eller tjej.
Jag har iLolo

Champagnemami Tjej, 36 år

2 412 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2009 kl. 21:50
Champagnemami Tjej, 36 år

Citat från C7Hangover


Jag har varken kille eller tjej.
Jag har iLolo


du å jag, alfred <3333333333

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2009 kl. 21:51
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Jag och iLolo brukar ha sex.
För vi är fett tillsammans.
Jag frågade chans på henne.

Champagnemami Tjej, 36 år

2 412 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2009 kl. 21:51
Champagnemami Tjej, 36 år

^
D:

edit: inte till dig, c7


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet