Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Erudite Tjej, 31 år

1 104 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2009 kl. 00:12
Erudite Tjej, 31 år

jag har aldrig haft någon kille D: känner mig rätt desperat D: vill ha någon att mysa med känner mig väldigt ensam. hadde en som tyckte om mig jätte mkt men jag råkade göra honom ledsen så han stack :'(

anhonestmistake Tjej, 34 år

1 203 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2009 kl. 01:58
anhonestmistake Tjej, 34 år

Thulousis :
haha jo men det var mitt ex, och vi gjorde slut i oktober, och nu pratar han inte alls med mig så :D

anhonestmistake Tjej, 34 år

1 203 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2009 kl. 01:59
anhonestmistake Tjej, 34 år

NyappyWTF :

det är för att du lyssnar på tokio hotel, dummas

Erudite Tjej, 31 år

1 104 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2009 kl. 02:11
Erudite Tjej, 31 år

Citat från ZOMGiMDAEVIZ


Citat från anhonestmistake



NyappyWTF :


det är för att du lyssnar på tokio hotel, dummas



HAHAHHHAAHHA <3



som att ett band kan förstöra att man aldrig haft någon kille ??

anhonestmistake Tjej, 34 år

1 203 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2009 kl. 02:12
anhonestmistake Tjej, 34 år

Citat från NyappyWTF


som att ett band kan förstöra att man aldrig haft någon kille ??[/i]

tydligen. titta bara på dig.

Erudite Tjej, 31 år

1 104 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2009 kl. 02:13
Erudite Tjej, 31 år

Citat från anhonestmistake


Citat från NyappyWTF



som att ett band kan förstöra att man aldrig haft någon kille ??



tydligen. titta bara på dig.



HAHA ofta jag har många kompisar som lyssnar på TH som har kille

japanapan Tjej, 33 år

1 812 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2009 kl. 02:15
japanapan Tjej, 33 år

anhonestmistake
<3

anhonestmistake Tjej, 34 år

1 203 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2009 kl. 02:20
anhonestmistake Tjej, 34 år

Citat från NyappyWTF



HAHA ofta jag har många kompisar som lyssnar på TH som har kille

ja, kanske du har. men sen gick jag in och kollade dina bilder.
du lyssnar på tokio hotel OCH ser ut som ett cpbarn, då borde du egentligen inte fråga varför du inte har någon kille.

anhonestmistake Tjej, 34 år

1 203 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2009 kl. 02:26
anhonestmistake Tjej, 34 år

ZOMGiMDAEVIZ :

fast hon är ju bara allmänt ful, löjlig och omedveten om livet.

Erudite Tjej, 31 år

1 104 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2009 kl. 15:11
Erudite Tjej, 31 år

Citat från MyLifeRox


Det gick åt helvete med den killen som ja försökt mej på, han var jätte snäll och gullig mellan varven men sedan blev han sketa stöddig :@

sånna är så tråkigt D:

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2009 kl. 15:13
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Hmpf!
Vem behöver en partner när man har Bag in Box.

SuckMeBeautiful Tjej, 31 år

2 435 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2009 kl. 15:13
SuckMeBeautiful Tjej, 31 år

Citat från anhonestmistake


Citat från NyappyWTF


HAHA ofta jag har många kompisar som lyssnar på TH som har kille

ja, kanske du har. men sen gick jag in och kollade dina bilder.
du lyssnar på tokio hotel OCH ser ut som ett cpbarn, då borde du egentligen inte fråga varför du inte har någon kille.


... Sedan jämförde jag dig med NyappyWTF och var tvungen att skratta.

sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

4 456 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2009 kl. 16:47
sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

singel.

satansfinest Tjej, 31 år

647 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2009 kl. 17:39
satansfinest Tjej, 31 år

Singel =/

aefgsfefssef Tjej, 60 år

7 276 forumsinlägg

Skrivet:
25 april 2009 kl. 17:41
aefgsfefssef Tjej, 60 år

Citat från C7Hangover


Hmpf!
Vem behöver en partner när man har Bag in Box.


Håll käften C7


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet