Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Sis
Tjej, 35 år
Citat från winterfarewell
Citat från norbhit
Citat från winterfarewell
ja, men vafan. så när man var tsm med folk i en dag när man gick i trean så var det ett förhållande?
jag tycker så. skiter i va andra tycker. jag tycker att man ska kunna vara med den man älskar i mer än en månad
tekniskt sett, ja.
skiter du i vad andra tycker? så du vill inte ha något annat perspektiv, på det än ditt eget?
jag vet inte vad perspektiv är :(
Det är typ "synvinkel" / "sätt att se på något"
Troublemaker
Tjej, 33 år
själv har man redan kille. men du hittar säkert någon du med ska du se:P
absol
Kille, 36 år
har ingen, men kanske på G : ) får se!
anhonestmistake
Tjej, 34 år
har ingen, nöjd med det.
förutom att jag saknar sex när jag vill.
Sis
Tjej, 35 år
Citat från anhonestmistake
har ingen, nöjd med det.
förutom att jag saknar sex när jag vill.
Det är bara att skaffa en kk.. Borde inte vara så svårt för dig :P
Desilita
Tjej, 32 år
nein..
anhonestmistake
Tjej, 34 år
Citat från Thulousis
Citat från anhonestmistake
har ingen, nöjd med det.
förutom att jag saknar sex när jag vill.
Det är bara att skaffa en kk.. Borde inte vara så svårt för dig :P
det är ju tydligen det. då jag är kräsen med så..
Captainkirk
Kille, 33 år
Nothing :(
neo
Tjej, 34 år
1 pojkvän och 3 flickvänner
blocparty
Tjej, 31 år
Ingen alls, fett emo. :(
freakness
Tjej, 32 år
har min underbara älskling<3
Sis
Tjej, 35 år
Citat från anhonestmistake
Citat från Thulousis
Citat från anhonestmistake
har ingen, nöjd med det.
förutom att jag saknar sex när jag vill.
Det är bara att skaffa en kk.. Borde inte vara så svårt för dig :P
det är ju tydligen det. då jag är kräsen med så..
Är det så svårt att hitta en snäll, snygg kille? Du borde väl ha träffat på någon? :s
anhonestmistake
Tjej, 34 år
Citat från Thulousis
Citat från anhonestmistake
Citat från Thulousis
Citat från anhonestmistake
har ingen, nöjd med det.
förutom att jag saknar sex när jag vill.
Det är bara att skaffa en kk.. Borde inte vara så svårt för dig :P
det är ju tydligen det. då jag är kräsen med så..
Är det så svårt att hitta en snäll, snygg kille? Du borde väl ha träffat på någon? :s
som är bra i sängen? nej.
eller jo klart jag har, men inte på sista tiden, sist jag ahde bra sex var i jan.. WOHO
CHRISJOHNSTON
Kille, 33 år
haha nej:(
vet inte vad jag ska säga till personen!
men jag gillar en det gör jag
Sis
Tjej, 35 år
Citat från anhonestmistake
Citat från Thulousis
Citat från anhonestmistake
Citat från Thulousis
Citat från anhonestmistake
har ingen, nöjd med det.
förutom att jag saknar sex när jag vill.
Det är bara att skaffa en kk.. Borde inte vara så svårt för dig :P
det är ju tydligen det. då jag är kräsen med så..
Är det så svårt att hitta en snäll, snygg kille? Du borde väl ha träffat på någon? :s
som är bra i sängen? nej.
eller jo klart jag har, men inte på sista tiden, sist jag ahde bra sex var i jan.. WOHO
Prata med honom igen och se om han vill.. Annars kan du nog hitta någon annan.. Go for it girl.. ;)
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet