Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
ViDE0LAND Tjej, 33 år

787 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2009 kl. 17:11
ViDE0LAND Tjej, 33 år

Citat från Blond


Är jag den enda som är ganska nöjd med att vara ensam?

oh nej jag älskar det faktiskt ^^

sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

4 456 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2009 kl. 17:22
sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

HAR INGEN ALLS :D

quizilla Tjej, 31 år

68 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2009 kl. 18:12
quizilla Tjej, 31 år

Jag har ingen och jag har aldrig haft, börjar bli rätt trött på de nu faktiskt :/
vill ha någon som bryr sig

wavves Tjej, 31 år

671 forumsinlägg

Skrivet:
23 april 2009 kl. 19:55
wavves Tjej, 31 år

har ingen.
inte på G heller för den delen.
tror jag. Om inte den där stackars fjortisen
tror .. eh skit samma.

Mat Tjej, 30 år

921 forumsinlägg

Skrivet:
24 april 2009 kl. 13:13
Mat Tjej, 30 år

Jag har pojkvän.

sadgrl 31 år

1 741 forumsinlägg

Skrivet:
24 april 2009 kl. 16:08
sadgrl 31 år

jag är på G med en,

FyrkantigHund Tjej, 32 år

657 forumsinlägg

Skrivet:
24 april 2009 kl. 16:13
FyrkantigHund Tjej, 32 år

jag ee inte på G med ngn .. men skulle inte skada om man va de

asdfghtdh Tjej, 32 år

791 forumsinlägg

Skrivet:
24 april 2009 kl. 16:14
asdfghtdh Tjej, 32 år

Jag har "typ" pojkvän, men ändå inte... Ah, det är komplicerat.

sadgrl 31 år

1 741 forumsinlägg

Skrivet:
24 april 2009 kl. 16:17
sadgrl 31 år

nä, du kan bara inte ha ett förhållande. kan man inte hålla sig till en i minst tre månader tycker jag inte man kan kalla de förhållande :(

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
24 april 2009 kl. 16:18
Jah Kille, 34 år

Citat från winterfarewell


nä, du kan bara inte ha ett förhållande. kan man inte hålla sig till en i minst tre månader tycker jag inte man kan kalla de förhållande :(

har båda parter kommit överens om att de är tillsammans, så är det ett förhållande.
mo

sadgrl 31 år

1 741 forumsinlägg

Skrivet:
24 april 2009 kl. 16:20
sadgrl 31 år

ja, men vafan. så när man var tsm med folk i en dag när man gick i trean så var det ett förhållande?
jag tycker så. skiter i va andra tycker. jag tycker att man ska kunna vara med den man älskar i mer än en månad

sadgrl 31 år

1 741 forumsinlägg

Skrivet:
24 april 2009 kl. 16:21
sadgrl 31 år

va?

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
24 april 2009 kl. 18:36
Jah Kille, 34 år

Citat från winterfarewell


ja, men vafan. så när man var tsm med folk i en dag när man gick i trean så var det ett förhållande?
jag tycker så. skiter i va andra tycker. jag tycker att man ska kunna vara med den man älskar i mer än en månad


tekniskt sett, ja.
skiter du i vad andra tycker? så du vill inte ha något annat perspektiv, på det än ditt eget?

sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

4 456 forumsinlägg

Skrivet:
24 april 2009 kl. 18:38
sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

Citat från DropDeadGay


Jag har en ny brud, och för en månad sen så var jag tsm med en annan, asså serri. Är jag en playare? :_:

jag e player. HAHA

sadgrl 31 år

1 741 forumsinlägg

Skrivet:
24 april 2009 kl. 19:15
sadgrl 31 år

Citat från norbhit


Citat från winterfarewell

ja, men vafan. så när man var tsm med folk i en dag när man gick i trean så var det ett förhållande?
jag tycker så. skiter i va andra tycker. jag tycker att man ska kunna vara med den man älskar i mer än en månad

tekniskt sett, ja.
skiter du i vad andra tycker? så du vill inte ha något annat perspektiv, på det än ditt eget?


jag vet inte vad perspektiv är :(


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet