Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
HAR INGEN ALLS :D
Jag har ingen och jag har aldrig haft, börjar bli rätt trött på de nu faktiskt :/
vill ha någon som bryr sig
har ingen.
inte på G heller för den delen.
tror jag. Om inte den där stackars fjortisen
tror .. eh skit samma.
Jag har pojkvän.
jag är på G med en,
jag ee inte på G med ngn .. men skulle inte skada om man va de
Jag har "typ" pojkvän, men ändå inte... Ah, det är komplicerat.
nä, du kan bara inte ha ett förhållande. kan man inte hålla sig till en i minst tre månader tycker jag inte man kan kalla de förhållande :(
Citat från winterfarewell
nä, du kan bara inte ha ett förhållande. kan man inte hålla sig till en i minst tre månader tycker jag inte man kan kalla de förhållande :(
har båda parter kommit överens om att de är tillsammans, så är det ett förhållande.
mo
ja, men vafan. så när man var tsm med folk i en dag när man gick i trean så var det ett förhållande?
jag tycker så. skiter i va andra tycker. jag tycker att man ska kunna vara med den man älskar i mer än en månad
va?
Citat från winterfarewell
ja, men vafan. så när man var tsm med folk i en dag när man gick i trean så var det ett förhållande?
jag tycker så. skiter i va andra tycker. jag tycker att man ska kunna vara med den man älskar i mer än en månad
tekniskt sett, ja.
skiter du i vad andra tycker? så du vill inte ha något annat perspektiv, på det än ditt eget?
Citat från DropDeadGay
Jag har en ny brud, och för en månad sen så var jag tsm med en annan, asså serri. Är jag en playare? :_:
jag e player. HAHA
Citat från norbhit
Citat från winterfarewell
ja, men vafan. så när man var tsm med folk i en dag när man gick i trean så var det ett förhållande?
jag tycker så. skiter i va andra tycker. jag tycker att man ska kunna vara med den man älskar i mer än en månad
tekniskt sett, ja.
skiter du i vad andra tycker? så du vill inte ha något annat perspektiv, på det än ditt eget?
jag vet inte vad perspektiv är :(
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet