Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Nasty
Tjej, 34 år
jag har ingen på G D:
sjgrjjkw5324
Kille, 54 år
Citat från Zac
Citat från Fuckingdog
heh... typ e på G med xsuperman.. Världens sötigastee<33333333333333
Han ser ut som alla andra lolwemos =O!
=D Jag har mig en Hanna på G, hoppas jag =D. Verkar som det i alla fall.
SLUTA
VARA
SÅ
JÄVLA
AVIS!
jag vet att du ville ha mig.. GE UPP.. du får mig intääääähhhhh
fiskmannen
Tjej, 30 år
Singel , singel alltid singel .
Nobody wants me :D
absol
Kille, 36 år
ensam ;<
EXEMPLIFY
Kille, 33 år
alone in the dark ;o
tallefjant
Tjej, 31 år
helt ensam :<
Stern
Kille, 34 år
..kanske jag har :D
<_<
>_>
Zac
Kille, 36 år
Citat från Fuckingdog
Citat från Zac
Citat från Fuckingdog
heh... typ e på G med xsuperman.. Världens sötigastee<33333333333333
Han ser ut som alla andra lolwemos =O!
=D Jag har mig en Hanna på G, hoppas jag =D. Verkar som det i alla fall.
SLUTA
VARA
SÅ
JÄVLA
AVIS!
jag vet att du ville ha mig.. GE UPP.. du får mig intääääähhhhh
Han gör ju det :'D
Och du är inte i närheten av vad Hanna är!
sjgrjjkw5324
Kille, 54 år
zac: hahaha sägeru bara ;)
han e inte wemo ^^.
PORKnBEANS
Tjej, 31 år
alltså :$
Vaniteux
Kille, 35 år
på g
PORKnBEANS
Tjej, 31 år
Citat från Oreo
Citat från PORKnBEANS
alltså :$
Berätta nu ;>
Alltså inte på G eller så
TSKNAS
Kille, 30 år
Är jag den enda som är ganska nöjd med att vara ensam?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet