Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Nasty Tjej, 34 år

538 forumsinlägg

Skrivet:
12 april 2009 kl. 21:40
Nasty Tjej, 34 år

jag har ingen på G D:

sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

4 456 forumsinlägg

Skrivet:
12 april 2009 kl. 21:44
sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

Citat från Zac


Citat från Fuckingdog

heh... typ e på G med xsuperman.. Världens sötigastee<33333333333333

Han ser ut som alla andra lolwemos =O!
=D Jag har mig en Hanna på G, hoppas jag =D. Verkar som det i alla fall.


SLUTA
VARA

JÄVLA
AVIS!

jag vet att du ville ha mig.. GE UPP.. du får mig intääääähhhhh

fiskmannen Tjej, 30 år

281 forumsinlägg

Skrivet:
12 april 2009 kl. 21:45
fiskmannen Tjej, 30 år

Singel , singel alltid singel .
Nobody wants me :D

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
12 april 2009 kl. 21:50
absol Kille, 36 år

ensam ;<

EXEMPLIFY Kille, 33 år

346 forumsinlägg

Skrivet:
12 april 2009 kl. 21:59
EXEMPLIFY Kille, 33 år

alone in the dark ;o

tallefjant Tjej, 31 år

62 forumsinlägg

Skrivet:
12 april 2009 kl. 22:35
tallefjant Tjej, 31 år

helt ensam :<

Stern Kille, 34 år

862 forumsinlägg

Skrivet:
12 april 2009 kl. 22:39
Stern Kille, 34 år

..kanske jag har :D

<_<
>_>

Zac Kille, 36 år

9 478 forumsinlägg

Skrivet:
13 april 2009 kl. 01:32
Zac Kille, 36 år

Citat från Fuckingdog


Citat från Zac

Citat från Fuckingdog

heh... typ e på G med xsuperman.. Världens sötigastee<33333333333333

Han ser ut som alla andra lolwemos =O!
=D Jag har mig en Hanna på G, hoppas jag =D. Verkar som det i alla fall.

SLUTA
VARA

JÄVLA
AVIS!

jag vet att du ville ha mig.. GE UPP.. du får mig intääääähhhhh



Han gör ju det :'D

Och du är inte i närheten av vad Hanna är!

sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

4 456 forumsinlägg

Skrivet:
13 april 2009 kl. 01:33
sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

zac: hahaha sägeru bara ;)
han e inte wemo ^^.

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
19 april 2009 kl. 01:23
PORKnBEANS Tjej, 31 år

alltså :$

Oreo Tjej, 31 år

5 709 forumsinlägg

Skrivet:
19 april 2009 kl. 01:24
Oreo Tjej, 31 år

Citat från PORKnBEANS


alltså :$

Berätta nu ;>

Vaniteux Kille, 35 år

2 565 forumsinlägg

Skrivet:
19 april 2009 kl. 01:24
Vaniteux Kille, 35 år

på g

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
19 april 2009 kl. 01:26
PORKnBEANS Tjej, 31 år

Citat från Oreo


Citat från PORKnBEANS

alltså :$

Berätta nu ;>


Alltså inte på G eller så

TSKNAS Kille, 30 år

2 727 forumsinlägg

Skrivet:
19 april 2009 kl. 03:15
TSKNAS Kille, 30 år

Är jag den enda som är ganska nöjd med att vara ensam?

qop Tjej, 31 år

3 956 forumsinlägg

Skrivet:
19 april 2009 kl. 11:36
qop Tjej, 31 år

Citat från Blond


Är jag den enda som är ganska nöjd med att vara ensam?

nej, inte för att jag har något att jämföra med men jag tycker iaf att det är rätt skönt att vara ensam


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet