Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2009 kl. 15:36
Sis Tjej, 35 år

Citat från Esteban


Citat från BDfeber

Men om du vet om de borde han inte vara så orolig egentligen, skulle vart värre om du inte visste om de.

Näe, sant.
Men han är lite annorlunda.
Han är en sån där person som vill prata typ:
"Hej älskling, ska vi gå på bio ikväll? Och sen kan vi åka hem till mig och laga taco!"
Inte liksom
"Hej sexy! ska vi träffas ikväll och knulla i badkaret? ;)"
Vilket också gör så att han inte kysser fok han inte är tillsamans med.
Det gör mig sur.



Var glad att han är sån ändå.. Då behöver du inte bekymra dig om att han kommer vara otrogen..
Fråga ut honom på en romantisk film och bli ihop med honom helt enkelt.. xD
Go for it ;)

Vaniteux Kille, 35 år

2 565 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2009 kl. 15:41
Vaniteux Kille, 35 år

Lite kanske :$

enculer Tjej, 31 år

2 278 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2009 kl. 15:45
enculer Tjej, 31 år

singelliv är rätt så jäkla awesome, för det mesta.

G4YMER Kille, 33 år

348 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2009 kl. 18:48
G4YMER Kille, 33 år

Citat från F4ILH03


om man har en pojkvän eller flickvän är man inte på G.
idiot.


"Pojkvän eller flickvän på G.."
Den som startade tråden kanske syftade på en potentiell Flick/Pojkvän ? :o

Kazmaft Kille, 33 år

2 171 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2009 kl. 19:27
Kazmaft Kille, 33 år

Citat från F4ILH03


om man har en pojkvän eller flickvän är man inte på G.
idiot.


Annika vara suuur >:

Murtain Kille, 34 år

4 065 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2009 kl. 19:30
Murtain Kille, 34 år

Mmmmmmmaybe.

SnappleBapple Kille, 32 år

6 461 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2009 kl. 19:31
SnappleBapple Kille, 32 år

Citat från Murtain


Mmmmmmmaybe.

VEMVEMVEMVEMVEMVEM?

Oreo Tjej, 31 år

5 709 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2009 kl. 19:32
Oreo Tjej, 31 år

Citat från Murtain


Mmmmmmmaybe.

VEM?

Murtain Kille, 34 år

4 065 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2009 kl. 19:32
Murtain Kille, 34 år

Men shit asså! D:

Oreo Tjej, 31 år

5 709 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2009 kl. 19:32
Oreo Tjej, 31 år

HAHAH, Förlåt :$

Men OnT: Nej, jag har ingen på G.

SnappleBapple Kille, 32 år

6 461 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2009 kl. 19:34
SnappleBapple Kille, 32 år

Vi vill bara veta :$

Samplu Tjej, 33 år

134 forumsinlägg

Skrivet:
12 april 2009 kl. 21:06
Samplu Tjej, 33 år

Aldrig haft nån och jag tror nog ingen någonsin kommer att gilla mig...

sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

4 456 forumsinlägg

Skrivet:
12 april 2009 kl. 21:08
sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

heh... typ e på G med xsuperman.. Världens sötigastee<33333333333333

Zac Kille, 36 år

9 478 forumsinlägg

Skrivet:
12 april 2009 kl. 21:39
Zac Kille, 36 år

Citat från Fuckingdog


heh... typ e på G med xsuperman.. Världens sötigastee<33333333333333


Han ser ut som alla andra lolwemos =O!

=D Jag har mig en Hanna på G, hoppas jag =D. Verkar som det i alla fall.

znarkeluff Kille, 36 år

1 743 forumsinlägg

Skrivet:
12 april 2009 kl. 21:40
znarkeluff Kille, 36 år

NIET!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet