Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Sis
Tjej, 35 år
Citat från Esteban
Citat från BDfeber
Men om du vet om de borde han inte vara så orolig egentligen, skulle vart värre om du inte visste om de.
Näe, sant.
Men han är lite annorlunda.
Han är en sån där person som vill prata typ:
"Hej älskling, ska vi gå på bio ikväll? Och sen kan vi åka hem till mig och laga taco!"
Inte liksom
"Hej sexy! ska vi träffas ikväll och knulla i badkaret? ;)"
Vilket också gör så att han inte kysser fok han inte är tillsamans med.
Det gör mig sur.
Var glad att han är sån ändå.. Då behöver du inte bekymra dig om att han kommer vara otrogen..
Fråga ut honom på en romantisk film och bli ihop med honom helt enkelt.. xD
Go for it ;)
Vaniteux
Kille, 35 år
Lite kanske :$
enculer
Tjej, 31 år
singelliv är rätt så jäkla awesome, för det mesta.
Murtain
Kille, 34 år
Mmmmmmmaybe.
Murtain
Kille, 34 år
Men shit asså! D:
Oreo
Tjej, 31 år
HAHAH, Förlåt :$
Men OnT: Nej, jag har ingen på G.
SnappleBapple
Kille, 32 år
Vi vill bara veta :$
Samplu
Tjej, 33 år
Aldrig haft nån och jag tror nog ingen någonsin kommer att gilla mig...
sjgrjjkw5324
Kille, 54 år
heh... typ e på G med xsuperman.. Världens sötigastee<33333333333333
Zac
Kille, 36 år
Citat från Fuckingdog
heh... typ e på G med xsuperman.. Världens sötigastee<33333333333333
Han ser ut som alla andra lolwemos =O!
=D Jag har mig en Hanna på G, hoppas jag =D. Verkar som det i alla fall.
znarkeluff
Kille, 36 år
NIET!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet