Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Heinz_H
Kille, 34 år
inte riktigt
SnappleBapple
Kille, 32 år
Citat från CitronSmet
Skulle inte ens se dej 8)
Eftersom du inte alls är min smak lägger jag inte märke till dej :D[/i]
Du fattade inte
FukinExhale
Tjej, 32 år
Nepp, ingen alls .
Jejje_
Tjej, 31 år
Har flickvän redan 8D <33
Perplexedmind
Tjej, 31 år
kär, men nej. har ingen.
G4YMER
Kille, 33 år
kärkärkär
XxTessi
Tjej, 34 år
har någon på G ;D
Isabelle
Tjej, 33 år
nej.
Mat
Tjej, 30 år
Jag vet faktiskt inte.
Jag är kär i honom, och han är i mig.
Men ingen har riktigt pratat om det.
Och han vågar inte kyssa mig, för han är rädd för att göra fel.
Men ändå.
Mat
Tjej, 30 år
Citat från BDfeber
Citat från Esteban
Jag vet faktiskt inte.
Jag är kär i honom, och han är i mig.
Men ingen har riktigt pratat om det.
Och han vågar inte kyssa mig, för han är rädd för att göra fel.
Men ändå.
kyss han ändå och hoppas på de bästa?:)
Lite svårt när han typ ser rädd ut så fort man anstränger sig för att ens komma tillräckligt nära.
Men ändå erkänner han att han vill ha mig.
Hela tiden.
Krunegord
Tjej, 30 år
Esteban: haha okej, då var de inte så lätt.
Krunegord
Tjej, 30 år
Citat från Esteban
Citat från BDfeber
Esteban: haha okej, då var de inte så lätt.
Näe, han har aldrig haft tjej innan, ellr kysst någon, även fast han är 17.
ch han vill inte skämma ut sig nu när han är så kär i mig... ._.
Men om du vet om de borde han inte vara så orolig egentligen, skulle vart värre om du inte visste om de.
Mat
Tjej, 30 år
Citat från BDfeber
Men om du vet om de borde han inte vara så orolig egentligen, skulle vart värre om du inte visste om de.[/i]
Näe, sant.
Men han är lite annorlunda.
Han är en sån där person som vill prata typ:
"Hej älskling, ska vi gå på bio ikväll? Och sen kan vi åka hem till mig och laga taco!"
Inte liksom
"Hej sexy! ska vi träffas ikväll och knulla i badkaret? ;)"
Vilket också gör så att han inte kysser fok han inte är tillsamans med.
Det gör mig sur.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet