Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Heinz_H Kille, 34 år

692 forumsinlägg

Skrivet:
10 april 2009 kl. 00:17
Heinz_H Kille, 34 år

inte riktigt

SnappleBapple Kille, 32 år

6 461 forumsinlägg

Skrivet:
10 april 2009 kl. 00:21
SnappleBapple Kille, 32 år

Citat från CitronSmet



Skulle inte ens se dej 8)
Eftersom du inte alls är min smak lägger jag inte märke till dej :D[/i]

Du fattade inte

FukinExhale Tjej, 32 år

1 433 forumsinlägg

Skrivet:
10 april 2009 kl. 00:23
FukinExhale Tjej, 32 år

Nepp, ingen alls .

Jejje_ Tjej, 31 år

158 forumsinlägg

Skrivet:
10 april 2009 kl. 00:25
Jejje_ Tjej, 31 år

Har flickvän redan 8D <33

Perplexedmind Tjej, 31 år

157 forumsinlägg

Skrivet:
10 april 2009 kl. 00:52
Perplexedmind Tjej, 31 år

kär, men nej. har ingen.

G4YMER Kille, 33 år

348 forumsinlägg

Skrivet:
10 april 2009 kl. 00:57
G4YMER Kille, 33 år

kärkärkär

XxTessi Tjej, 34 år

1 075 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2009 kl. 14:10
XxTessi Tjej, 34 år

har någon på G ;D

Isabelle Tjej, 33 år

1 726 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2009 kl. 14:10
Isabelle Tjej, 33 år

nej.

Mat Tjej, 30 år

921 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2009 kl. 14:26
Mat Tjej, 30 år

Jag vet faktiskt inte.
Jag är kär i honom, och han är i mig.
Men ingen har riktigt pratat om det.
Och han vågar inte kyssa mig, för han är rädd för att göra fel.
Men ändå.

Krunegord Tjej, 30 år

1 083 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2009 kl. 14:28
Krunegord Tjej, 30 år

Citat från Esteban


Jag vet faktiskt inte.
Jag är kär i honom, och han är i mig.
Men ingen har riktigt pratat om det.
Och han vågar inte kyssa mig, för han är rädd för att göra fel.
Men ändå.


kyss han ändå och hoppas på de bästa?:)

Mat Tjej, 30 år

921 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2009 kl. 14:29
Mat Tjej, 30 år

Citat från BDfeber


Citat från Esteban

Jag vet faktiskt inte.
Jag är kär i honom, och han är i mig.
Men ingen har riktigt pratat om det.
Och han vågar inte kyssa mig, för han är rädd för att göra fel.
Men ändå.

kyss han ändå och hoppas på de bästa?:)


Lite svårt när han typ ser rädd ut så fort man anstränger sig för att ens komma tillräckligt nära.
Men ändå erkänner han att han vill ha mig.
Hela tiden.

Krunegord Tjej, 30 år

1 083 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2009 kl. 14:30
Krunegord Tjej, 30 år

Esteban: haha okej, då var de inte så lätt.

Mat Tjej, 30 år

921 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2009 kl. 14:33
Mat Tjej, 30 år

Citat från BDfeber


Esteban: haha okej, då var de inte så lätt.

Näe, han har aldrig haft tjej innan, ellr kysst någon, även fast han är 17.
ch han vill inte skämma ut sig nu när han är så kär i mig... ._.

Krunegord Tjej, 30 år

1 083 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2009 kl. 14:37
Krunegord Tjej, 30 år

Citat från Esteban


Citat från BDfeber

Esteban: haha okej, då var de inte så lätt.

Näe, han har aldrig haft tjej innan, ellr kysst någon, även fast han är 17.
ch han vill inte skämma ut sig nu när han är så kär i mig... ._.


Men om du vet om de borde han inte vara så orolig egentligen, skulle vart värre om du inte visste om de.

Mat Tjej, 30 år

921 forumsinlägg

Skrivet:
11 april 2009 kl. 14:41
Mat Tjej, 30 år

Citat från BDfeber


Men om du vet om de borde han inte vara så orolig egentligen, skulle vart värre om du inte visste om de.[/i]

Näe, sant.
Men han är lite annorlunda.
Han är en sån där person som vill prata typ:
"Hej älskling, ska vi gå på bio ikväll? Och sen kan vi åka hem till mig och laga taco!"
Inte liksom
"Hej sexy! ska vi träffas ikväll och knulla i badkaret? ;)"
Vilket också gör så att han inte kysser fok han inte är tillsamans med.
Det gör mig sur.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet