Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
JAG ÄR SINGEL!
HÖR NI DET? ALLA DÄRUTE
KILLAR RÅ ;3
JAG ÄR SINGEL SOM FAN BARA KOMMA OCH TA MIG
SKRIV I GB LR PM PUSS
det finns alltid nån för allamen jag har bara träffat puckon
No one D:
jag är på G med en tjej :D en kille med tror jag O: fast mest med tjejen :D om ingen av dom funkar så KOM OCH TA MIG?:D
Jag letar på xD
Finns dock inga seriösa i sthlm .___.
Tjejer o killar.
JAG ÄR SINGEL. BLI MIN MAN/FRU :D
Citat från CitronSmet
Tjejer o killar.
JAG ÄR SINGEL. BLI MIN MAN/FRU :D
NEJ :)
kom och ta mej bara D: trött på att va singel XDD :O
JAG ÄR SINGEL.
DET ÄR NICE.
Citat från SnappleBapple
Citat från CitronSmet
Tjejer o killar.
JAG ÄR SINGEL. BLI MIN MAN/FRU :D
NEJ :)
Jag skulle banga om du kom 8)
NEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeee
Det är ändå ganska skönt att vara singel btw (:
singel livet suger
Citat från CitronSmet
Jag skulle banga om du kom 8)[/i]
Skulle inte komma om jag såg dig :)
Citat från SnappleBapple
Citat från CitronSmet
Jag skulle banga om du kom 8)
Skulle inte komma om jag såg dig :)
Skulle inte ens se dej 8)
Eftersom du inte alls är min smak lägger jag inte märke till dej :D
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet