Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Musique Tjej, 34 år

1 068 forumsinlägg

Skrivet:
9 april 2009 kl. 15:11
Musique Tjej, 34 år

JAG ÄR SINGEL!
HÖR NI DET? ALLA DÄRUTE
KILLAR RÅ ;3
JAG ÄR SINGEL SOM FAN BARA KOMMA OCH TA MIG
SKRIV I GB LR PM PUSS

Missrocksound Tjej, 33 år

563 forumsinlägg

Skrivet:
9 april 2009 kl. 15:27
Missrocksound Tjej, 33 år

det finns alltid nån för allamen jag har bara träffat puckon

Captainkirk Kille, 33 år

1 978 forumsinlägg

Skrivet:
9 april 2009 kl. 23:59
Captainkirk Kille, 33 år

No one D:

pingveplopp Tjej, 31 år

4 863 forumsinlägg

Skrivet:
10 april 2009 kl. 00:01
pingveplopp Tjej, 31 år

jag är på G med en tjej :D en kille med tror jag O: fast mest med tjejen :D om ingen av dom funkar så KOM OCH TA MIG?:D

sthlmsnatt Tjej, 31 år

181 forumsinlägg

Skrivet:
10 april 2009 kl. 00:02
sthlmsnatt Tjej, 31 år

Jag letar på xD
Finns dock inga seriösa i sthlm .___.

sthlmsnatt Tjej, 31 år

181 forumsinlägg

Skrivet:
10 april 2009 kl. 00:03
sthlmsnatt Tjej, 31 år

Tjejer o killar.
JAG ÄR SINGEL. BLI MIN MAN/FRU :D

SnappleBapple Kille, 32 år

6 461 forumsinlägg

Skrivet:
10 april 2009 kl. 00:05
SnappleBapple Kille, 32 år

Citat från CitronSmet


Tjejer o killar.
JAG ÄR SINGEL. BLI MIN MAN/FRU :D


NEJ :)

Sa5m Tjej, 33 år

1 560 forumsinlägg

Skrivet:
10 april 2009 kl. 00:05
Sa5m Tjej, 33 år

kom och ta mej bara D: trött på att va singel XDD :O

SnappleBapple Kille, 32 år

6 461 forumsinlägg

Skrivet:
10 april 2009 kl. 00:05
SnappleBapple Kille, 32 år

JAG ÄR SINGEL.
DET ÄR NICE.

sthlmsnatt Tjej, 31 år

181 forumsinlägg

Skrivet:
10 april 2009 kl. 00:06
sthlmsnatt Tjej, 31 år

Citat från SnappleBapple


Citat från CitronSmet



Tjejer o killar.

JAG ÄR SINGEL. BLI MIN MAN/FRU :D



NEJ :)



Jag skulle banga om du kom 8)

MESPOP 34 år

16 130 forumsinlägg

Skrivet:
10 april 2009 kl. 00:07
MESPOP 34 år

NEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeee

sthlmsnatt Tjej, 31 år

181 forumsinlägg

Skrivet:
10 april 2009 kl. 00:07
sthlmsnatt Tjej, 31 år

Det är ändå ganska skönt att vara singel btw (:

bluebrat Kille, 33 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
10 april 2009 kl. 00:12
bluebrat Kille, 33 år

singel livet suger

SnappleBapple Kille, 32 år

6 461 forumsinlägg

Skrivet:
10 april 2009 kl. 00:13
SnappleBapple Kille, 32 år

Citat från CitronSmet

Jag skulle banga om du kom 8)[/i]


Skulle inte komma om jag såg dig :)

sthlmsnatt Tjej, 31 år

181 forumsinlägg

Skrivet:
10 april 2009 kl. 00:16
sthlmsnatt Tjej, 31 år

Citat från SnappleBapple


Citat från CitronSmet


Jag skulle banga om du kom 8)



Skulle inte komma om jag såg dig :)


Skulle inte ens se dej 8)
Eftersom du inte alls är min smak lägger jag inte märke till dej :D


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet