Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Citat från TheLetterZ
Jag är singel
och det är chill
finns dock en person jag önskar jag var med :c
VEM ÄR DET?
Säg nuuuu
Haha, på G skulle jag nog säga. 8D
Tycker så mycket om honom asså<3 Hoppas bara han känner likadant. :3
jag är singel.
eller på g, eller jag vet inte.
jag är iaf kär i BILLYBALLE.
hon är finast, jag vet.
Jag är singel.
Men klagar inte (iallafall inte nu >:) jag har en massa fina, underbara och fantastiska vänner som tycker om att kramas.
Det är guld värt.
Jag har varit tsm med en jag verkligen älskade, men dt verkade inte som om han tyckte samma... vi gosade vaaaaaaaaaaaaaaaarje daag ::D
men nu är jag kär..
Jag har ingen.
Singel.
Citat från BULLSHITparade
har en på G :) mår bra och hoppas att det funkar!
hoppas andra har tur att hitta någon de älskar att spendera sin tid med!
när det väl funkar så är det de allra bästa som finns..
Lyckost! dig.
Singel :/
Citat från BULLSHITparade
Citat från HETCHILLI
Citat från BULLSHITparade
har en på G :) mår bra och hoppas att det funkar!
hoppas andra har tur att hitta någon de älskar att spendera sin tid med!
när det väl funkar så är det de allra bästa som finns..
Lyckost! dig.
Det kommer någon ska du se :) leta inte, då hittar man aldrig..
När man slutat leta så står han/hon där. Rätt typiskt xD
Oh rly?:o
JAG ÄR SÅ ENSAM SÅ *CUT CUT*
Vem är nte de?
/cut
jag är singel D:
trött som fan på det nu :(
varit det i bara 3 månader >: men ändå hah ,
Hoppas på attjag hittar nån snart :)
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet