Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Jenny Tjej, 31 år

1 994 forumsinlägg

Skrivet:
8 april 2009 kl. 08:34
Jenny Tjej, 31 år

Citat från TheLetterZ


Jag är singel
och det är chill
finns dock en person jag önskar jag var med :c


VEM ÄR DET?
Säg nuuuu

MisaInsomnia Tjej, 34 år

967 forumsinlägg

Skrivet:
8 april 2009 kl. 17:29
MisaInsomnia Tjej, 34 år

Haha, på G skulle jag nog säga. 8D
Tycker så mycket om honom asså<3 Hoppas bara han känner likadant. :3

December Kille, 33 år

1 484 forumsinlägg

Skrivet:
8 april 2009 kl. 17:31
December Kille, 33 år

THEJOKER<3 HON ÄR MASSA MYS! <3

countdown Tjej, 34 år

204 forumsinlägg

Skrivet:
8 april 2009 kl. 17:33
countdown Tjej, 34 år

Citat från absol


jag är singel och vill inte vara det längre :<
--------------------------------------------------------------------------

kunglouie Tjej, 34 år

593 forumsinlägg

Skrivet:
8 april 2009 kl. 17:35
kunglouie Tjej, 34 år

jag är singel.
eller på g, eller jag vet inte.
jag är iaf kär i BILLYBALLE.
hon är finast, jag vet.

Asianalien Tjej, 32 år

1 329 forumsinlägg

Skrivet:
8 april 2009 kl. 18:24
Asianalien Tjej, 32 år

Jag är singel.

Men klagar inte (iallafall inte nu >:) jag har en massa fina, underbara och fantastiska vänner som tycker om att kramas.
Det är guld värt.

herrsolstrole Tjej, 29 år

266 forumsinlägg

Skrivet:
8 april 2009 kl. 18:26
herrsolstrole Tjej, 29 år

Jag har varit tsm med en jag verkligen älskade, men dt verkade inte som om han tyckte samma... vi gosade vaaaaaaaaaaaaaaaarje daag ::D

men nu är jag kär..

Dopamin Tjej, 32 år

2 101 forumsinlägg

Skrivet:
9 april 2009 kl. 01:48
Dopamin Tjej, 32 år

Jag har ingen.

Musique Tjej, 34 år

1 068 forumsinlägg

Skrivet:
9 april 2009 kl. 14:50
Musique Tjej, 34 år

Singel.

Musique Tjej, 34 år

1 068 forumsinlägg

Skrivet:
9 april 2009 kl. 14:54
Musique Tjej, 34 år

Citat från BULLSHITparade


har en på G :) mår bra och hoppas att det funkar!

hoppas andra har tur att hitta någon de älskar att spendera sin tid med!

när det väl funkar så är det de allra bästa som finns..


Lyckost! dig.

Tjockiskatt1 Tjej, 32 år

114 forumsinlägg

Skrivet:
9 april 2009 kl. 14:57
Tjockiskatt1 Tjej, 32 år

Singel :/

Musique Tjej, 34 år

1 068 forumsinlägg

Skrivet:
9 april 2009 kl. 15:00
Musique Tjej, 34 år

Citat från BULLSHITparade


Citat från HETCHILLI



Citat från BULLSHITparade





har en på G :) mår bra och hoppas att det funkar!



hoppas andra har tur att hitta någon de älskar att spendera sin tid med!



när det väl funkar så är det de allra bästa som finns..





Lyckost! dig.




Det kommer någon ska du se :) leta inte, då hittar man aldrig..

När man slutat leta så står han/hon där. Rätt typiskt xD


Oh rly?:o

EXEMPLIFY Kille, 33 år

346 forumsinlägg

Skrivet:
9 april 2009 kl. 15:01
EXEMPLIFY Kille, 33 år

JAG ÄR SÅ ENSAM SÅ *CUT CUT*

Musique Tjej, 34 år

1 068 forumsinlägg

Skrivet:
9 april 2009 kl. 15:03
Musique Tjej, 34 år

Vem är nte de?
/cut

fiskmannen Tjej, 30 år

281 forumsinlägg

Skrivet:
9 april 2009 kl. 15:10
fiskmannen Tjej, 30 år

jag är singel D:
trött som fan på det nu :(
varit det i bara 3 månader >: men ändå hah ,
Hoppas på attjag hittar nån snart :)


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet