Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
ingen alls
Känenr mig lite ensam så det skulle vara jätte kuliz om ni ville adda mey <3
Jag har pojkvänn :>
Har ingen, aldrig haft en. "Yay".
Jag har haft kille, och har en på G. Men känner aldrig att jag blir riktigt "kär". Däremot hoppas jag det :)
På G och På G...
Eller jo, jag har nog någon på G*blush*, men e för jävla blyg så det går bara åt skogen varenda gång man har nån på G:(
Got some advice people out there?=P
Jag och min flickvän har varit tillsammans i 6 månader nu någon gång i april.
Citat från kapnobatai
Jag och min flickvän har varit tillsammans i 6 månader nu någon gång i april.
'Någon gång'
Vet du inte när ni blev tsm?
jag har pojk c:
jag är singel och vill inte vara det längre :<
Citat från Patrik
'Någon gång'
Vet du inte när ni blev tsm?
Inget exakt datum, nej. Avrundat det till någon gång runt den tjugonde. Varför är det konstigt?
Citat från absol
jag är singel och vill inte vara det längre :<
Ett tips :
Skaffa någon då ? :D
Singel.
Men jag tycker om någon.
Asmycket.
Jag är singel
och det är chill
finns dock en person jag önskar jag var med :c
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet