Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
solitarymoment Tjej, 33 år

6 072 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2009 kl. 16:28
solitarymoment Tjej, 33 år

Citat från DanneVafan


I have my supergeek.

världens bästa kvinna

Emmatora Tjej, 31 år

247 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2009 kl. 16:31
Emmatora Tjej, 31 år

ingen alls

Mhmyez Kille, 31 år

3 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2009 kl. 16:51
Mhmyez Kille, 31 år

Känenr mig lite ensam så det skulle vara jätte kuliz om ni ville adda mey <3

sn0ppPojken Tjej, 32 år

1 564 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2009 kl. 17:03
sn0ppPojken Tjej, 32 år

Jag har pojkvänn :>

Dopamin Tjej, 32 år

2 101 forumsinlägg

Skrivet:
6 april 2009 kl. 12:21
Dopamin Tjej, 32 år

Har ingen, aldrig haft en. "Yay".

DevilKid Tjej, 31 år

27 forumsinlägg

Skrivet:
6 april 2009 kl. 17:01
DevilKid Tjej, 31 år

Jag har haft kille, och har en på G. Men känner aldrig att jag blir riktigt "kär". Däremot hoppas jag det :)

forevermore Tjej, 31 år

37 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2009 kl. 21:25
forevermore Tjej, 31 år

På G och På G...
Eller jo, jag har nog någon på G*blush*, men e för jävla blyg så det går bara åt skogen varenda gång man har nån på G:(
Got some advice people out there?=P

kapnobatai Kille, 36 år

707 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2009 kl. 21:28
kapnobatai Kille, 36 år

Jag och min flickvän har varit tillsammans i 6 månader nu någon gång i april.

aefgsfefssef Tjej, 60 år

7 276 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2009 kl. 21:28
aefgsfefssef Tjej, 60 år

Citat från kapnobatai


Jag och min flickvän har varit tillsammans i 6 månader nu någon gång i april.

'Någon gång'
Vet du inte när ni blev tsm?

somatic Tjej, 32 år

209 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2009 kl. 21:30
somatic Tjej, 32 år

jag har pojk c:

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2009 kl. 21:32
absol Kille, 36 år

jag är singel och vill inte vara det längre :<

kapnobatai Kille, 36 år

707 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2009 kl. 21:32
kapnobatai Kille, 36 år

Citat från Patrik


'Någon gång'
Vet du inte när ni blev tsm?


Inget exakt datum, nej. Avrundat det till någon gång runt den tjugonde. Varför är det konstigt?

fiskmannen Tjej, 30 år

281 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2009 kl. 21:33
fiskmannen Tjej, 30 år

Citat från absol


jag är singel och vill inte vara det längre :<

Ett tips :
Skaffa någon då ? :D

Oreo Tjej, 31 år

5 709 forumsinlägg

Skrivet:
8 april 2009 kl. 01:23
Oreo Tjej, 31 år

Singel.
Men jag tycker om någon.
Asmycket.

TheLetterZ Kille, 35 år

4 932 forumsinlägg

Skrivet:
8 april 2009 kl. 01:24
TheLetterZ Kille, 35 år

Jag är singel
och det är chill
finns dock en person jag önskar jag var med :c


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet