Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Reviendra
Tjej, 36 år
Heheheheheh jag har postrockpartner!
RedShirtGuy
Tjej, 34 år
Jag avgudar dig :c
Silversyster
Tjej, 31 år
i'm pretty alone :'( meeh trååk :P
KLAX
Tjej, 32 år
alone , men vill ha en speciell person..som tyvärr inte vill ha mig dårå xd
kissekatten91
Tjej, 35 år
jag har en kille och jag kan la säga då kan man gossa
Sis
Tjej, 35 år
Citat från TEDDYBEARSNiNJA
alone , men vill ha en speciell .. xd
Jag är speciell :D
Men kanske inte din typ.. :P
Upprorsmakare
33 år
Jag e ensam & söker, gimme någon ?
BARBiEB0Y
Kille, 33 år
ensam bonde söker ;>
znarkeluff
Kille, 36 år
Singel atm, dock har jag nån på G.. kanske.. ;>
AeKitsune
Tjej, 34 år
Citat från Thulousis
Citat från TEDDYBEARSNiNJA
alone , men vill ha en speciell .. xd
Jag är speciell :D
Men kanske inte din typ.. :P
HAHA om det räcker med att bara vara speciell så duger nog till och med jag :O
Singingbell
Tjej, 36 år
Jag har ingen, but I'll be fine...
AeKitsune
Tjej, 34 år
Citat från caipirinha
Vill gö slut med min tjej =/
sånt är alltid llika jävla svårt "/
failureisafact
Kille, 35 år
Jag har paus just nu så jag har antagligen ingen :(
korsmonagvdf
Tjej, 38 år
Citat från MyLifeRox
Citat från BitchyBitch
vill ha någon pronto .__.
hur kan en snygging som du inte ha någon :O
allt hänger la inte på hur snygg man är ;D
DanneVafan
Kille, 35 år
I have my supergeek.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet