Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
rapemyeye
Tjej, 35 år
jag har ingen.. och ärligt talat tror jag inte att jag vill det heller :< har blivit sårad så många ggr att jag drar mig undan.
blackdown
Tjej, 31 år
Ingen alls.
Dlang
Kille, 36 år
det kommer och det går :P
life sucks and its mother fucking sweet :D
PajEN
Tjej, 33 år
jag har en pojkvän.
Jenny
Tjej, 31 år
^
No one cares, or?
slashcareface
Tjej, 31 år
jag har en dr_r_unk :D
AFDHAUDYATGDACM
Kille, 45 år
Citat från MyLifeRox
Jag sa att jag skulle förmedla hur det gick med mitt dilemma så här kommer det :D
Jag har faktiskt fått kontakt med honom, men det har bara gått nån dag som vi pratat på över sms(han har prao så kan inte träffa honom)
Var tvungen att luska fram hans mobil nr så ja skickade sms om hans msn o ja fick tbx den :D Så jag känner mej yber happy typ hela tiden
Och nästa vecka på påsklovet skall han och ja träffas, skall åka en sväng med moppen ;)
Så känner mej lite nervös inför det xD
Jag har faktiskt fått kontakt med honom, men det har bara gått nån dag som vi pratat på över sms(han har prao så kan inte träffa honom)
Var tvungen att luska fram hans mobil nr så ja skickade sms om hans msn o ja fick tbx den :D Så jag känner mej yber happy typ hela tiden
Och nästa vecka på påsklovet skall han och ja träffas, skall åka en sväng med moppen ;)
Så känner mej lite nervös inför det xD
Aww va sött :3
jabberwocky
Kille, 34 år
Jag har typ 5 på g just nu ;D
G4YMER
Kille, 33 år
Randypants <3333
justin
Kille, 37 år
nej, men vill ha.
någon?
waterhag
Tjej, 35 år
Singel och totalt nermejad.
RedShirtGuy
Tjej, 34 år
Vem behöver partner!
jag har Post-Rock! Mhm!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet