Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
rapemyeye Tjej, 35 år

819 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2009 kl. 17:19
rapemyeye Tjej, 35 år

jag har ingen.. och ärligt talat tror jag inte att jag vill det heller :< har blivit sårad så många ggr att jag drar mig undan.

Salt Tjej, 32 år

2 196 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2009 kl. 17:21
Salt Tjej, 32 år

Jag har en på g :D

Hon är finast <3 Kazooie<3

blackdown Tjej, 31 år

999 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2009 kl. 17:21
blackdown Tjej, 31 år

Ingen alls.

Dlang Kille, 36 år

71 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2009 kl. 17:21
Dlang Kille, 36 år

det kommer och det går :P

life sucks and its mother fucking sweet :D

PajEN Tjej, 33 år

3 230 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2009 kl. 17:22
PajEN Tjej, 33 år

jag har en pojkvän.

maskulint Kille, 35 år

1 452 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2009 kl. 17:23
maskulint Kille, 35 år

Citat från Dlang


det kommer och det går :P

life sucks and its mother fucking sweet :D


Du skulle va jätte söt i mustasch D:

kerosene Tjej, 30 år

10 238 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2009 kl. 17:23
kerosene Tjej, 30 år

Citat från ZOMGiMDAEVIZ


Jag har en hamster

Jag då? :( :( :(

Jenny Tjej, 31 år

1 994 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2009 kl. 20:18
Jenny Tjej, 31 år

^
No one cares, or?

slashcareface Tjej, 31 år

400 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2009 kl. 20:19
slashcareface Tjej, 31 år

jag har en dr_r_unk :D

AFDHAUDYATGDACM Kille, 45 år

972 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2009 kl. 20:25
AFDHAUDYATGDACM Kille, 45 år

Citat från MyLifeRox


Jag sa att jag skulle förmedla hur det gick med mitt dilemma så här kommer det :D




Jag har faktiskt fått kontakt med honom, men det har bara gått nån dag som vi pratat på över sms(han har prao så kan inte träffa honom)

Var tvungen att luska fram hans mobil nr så ja skickade sms om hans msn o ja fick tbx den :D Så jag känner mej yber happy typ hela tiden



Och nästa vecka på påsklovet skall han och ja träffas, skall åka en sväng med moppen ;)


Så känner mej lite nervös inför det xD


Aww va sött :3

jabberwocky Kille, 34 år

3 137 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2009 kl. 20:27
jabberwocky Kille, 34 år

Jag har typ 5 på g just nu ;D

G4YMER Kille, 33 år

348 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2009 kl. 22:25
G4YMER Kille, 33 år

Randypants <3333

justin Kille, 37 år

375 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2009 kl. 22:25
justin Kille, 37 år

nej, men vill ha.
någon?

waterhag Tjej, 35 år

2 417 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2009 kl. 22:54
waterhag Tjej, 35 år

Singel och totalt nermejad.

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
2 april 2009 kl. 18:24
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Vem behöver partner!
jag har Post-Rock! Mhm!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet