Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2009 kl. 01:53
beatyourkids Kille, 38 år

Citat från Thulousis


Min flickvän i USA gjorde slut med mig inatt.. :/

Naaw, jag har med svårt för cybersex.

Pedobear Kille, 37 år

3 744 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2009 kl. 01:54
Pedobear Kille, 37 år

Citat från Xpix


tror inte på förhållanden.
aldrig haft, vill aldrig ha, visar sig till slut att personen ändå är skit :D
It's my life.
dock saknar man alltid en kram


Lol, du är 16.

Du drar för snabba slutsatser. Om du aldrig haft någon, hur kan du då veta att att alla är skit i slutändan? Måste du lyssna på alla andra och inte tycka något själv eller vad är det frågan om?

Cody Kille, 33 år

46 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2009 kl. 02:34
Cody Kille, 33 år

Citat från Terrorstorm


Citat från Thulousis

Min flickvän i USA gjorde slut med mig inatt.. :/

Naaw, jag har med svårt för cybersex.


ILY Terrorstorm.


Näe, jag har aldrig haft en pojk eller flicka som jag kunnat kalla min.

maskulint Kille, 35 år

1 452 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2009 kl. 13:57
maskulint Kille, 35 år

Det tog just slut mellan mig och Elin,
tycker fortfarande hon är skitsnygg.

VERKLiGEN Tjej, 33 år

8 039 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2009 kl. 14:02
VERKLiGEN Tjej, 33 år

Nej, jag älskar mig själv, och är tillsammans med mig själv.
Mhm

^
|
|

Skulle aldrig banga :c

maskulint Kille, 35 år

1 452 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2009 kl. 14:03
maskulint Kille, 35 år

Citat från Critized


Nej, jag älskar mig själv, och är tillsammans med mig själv.
Mhm

^
|
|

Skulle aldrig banga :c


Vill du ha mitt ex :o

VERKLiGEN Tjej, 33 år

8 039 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2009 kl. 14:06
VERKLiGEN Tjej, 33 år

iZeth: Syftade mer på dig .
Lulz, hon var la mkay, men inte min smak :c

osv Kille, 33 år

9 303 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2009 kl. 14:06
osv Kille, 33 år

jag är så jävla bra att jag inte behöver hjälp
och sen har jag flickvän

kerosene Tjej, 30 år

10 238 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2009 kl. 14:08
kerosene Tjej, 30 år

har flickvän psssst

fourtwenty Kille, 34 år

1 735 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2009 kl. 14:09
fourtwenty Kille, 34 år

need gf!

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2009 kl. 14:16
absol Kille, 36 år

HAR INGEN, här vare öken :<

RakastanSua Tjej, 31 år

34 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2009 kl. 14:17
RakastanSua Tjej, 31 år

Har världens underbaraste pojkvän (;

Demogorgon Kille, 38 år

180 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2009 kl. 14:22
Demogorgon Kille, 38 år

Nein.. Tillsvidare är jag helt trolovad till mitt mixerbord endast. :)

Psychocandy Kille, 38 år

3 139 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2009 kl. 14:31
Psychocandy Kille, 38 år

linathegreat är världens finaste flickvän.

Sis Tjej, 35 år

1 673 forumsinlägg

Skrivet:
31 mars 2009 kl. 17:15
Sis Tjej, 35 år

Citat från Terrorstorm


Citat från Thulousis



Min flickvän i USA gjorde slut med mig inatt.. :/



Naaw, jag har med svårt för cybersex.




Det har jag aldrig gjort.. :S
Det var ett seriöst förhållande...... trodde jag iaf.. :'(


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet