Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
beatyourkids
Kille, 38 år
Citat från Thulousis
Min flickvän i USA gjorde slut med mig inatt.. :/
Naaw, jag har med svårt för cybersex.
Pedobear
Kille, 37 år
Citat från Xpix
tror inte på förhållanden.
aldrig haft, vill aldrig ha, visar sig till slut att personen ändå är skit :D
It's my life.
dock saknar man alltid en kram
Lol, du är 16.
Du drar för snabba slutsatser. Om du aldrig haft någon, hur kan du då veta att att alla är skit i slutändan? Måste du lyssna på alla andra och inte tycka något själv eller vad är det frågan om?
Cody
Kille, 33 år
Citat från Terrorstorm
Citat från Thulousis
Min flickvän i USA gjorde slut med mig inatt.. :/
Naaw, jag har med svårt för cybersex.
ILY Terrorstorm.
Näe, jag har aldrig haft en pojk eller flicka som jag kunnat kalla min.
maskulint
Kille, 35 år
Det tog just slut mellan mig och Elin,
tycker fortfarande hon är skitsnygg.

VERKLiGEN
Tjej, 33 år
Nej, jag älskar mig själv, och är tillsammans med mig själv.
Mhm
^
|
|
Skulle aldrig banga :c
VERKLiGEN
Tjej, 33 år
iZeth: Syftade mer på dig .
Lulz, hon var la mkay, men inte min smak :c
osv
Kille, 33 år
jag är så jävla bra att jag inte behöver hjälp
och sen har jag flickvän
kerosene
Tjej, 30 år
har flickvän psssst
fourtwenty
Kille, 34 år
need gf!
absol
Kille, 36 år
HAR INGEN, här vare öken :<
RakastanSua
Tjej, 31 år
Har världens underbaraste pojkvän (;
Demogorgon
Kille, 38 år
Nein.. Tillsvidare är jag helt trolovad till mitt mixerbord endast. :)
Psychocandy
Kille, 38 år
linathegreat är världens finaste flickvän.
Sis
Tjej, 35 år
Citat från Terrorstorm
Citat från Thulousis
Min flickvän i USA gjorde slut med mig inatt.. :/
Naaw, jag har med svårt för cybersex.
Det har jag aldrig gjort.. :S
Det var ett seriöst förhållande...... trodde jag iaf.. :'(
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet