Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Datguy
Kille, 35 år
Yes yes bloody yes :)
noelle
Tjej, 29 år
har en pojkvän
Christopher
Kille, 36 år
Finns en tös jag tycker om, hoppas att det är ömsesidigt och leder till något.
TeaFlower
Kille, 34 år
Helensam.... Finns en jag gillar som kanske är singel. Finns inget som helst mellan oss, men jag kan ju hoppas om vi träffas igen.
Snopp
32 år
Nej gud nej snälla pma mig jag är så änsam :'(((((((((((((((((((((((((((( ;_; </3
lykkebx
Tjej, 32 år
pma mej mä e fett forevur alone ;____;
Revan
Kille, 33 år
Har din mamma på g.
SJUK
Tjej, 30 år
Jag har en finjävel och jag tycker om honom väldigt mycket!
Zandraza
Kille, 34 år
Har ingen, men vill gärna få tillbaka den känslan att tycka om någon och ingen annan :)
Sanguine
Kille, 32 år
Nope atm.
OpiumWarlord
35 år
Har ingen på G. Men jag önskar att jag hade det. :(
Singingbell
Tjej, 36 år
Nope, singel är ordet
Nawteh
Tjej, 32 år
En fin pojkvän.
superaids
Kille, 31 år
Jhnss_n
Tjej, 34 år
Har en fin pojkvän asså.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet