Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Jag är singel, vem behöver pågar.
Nämen, jag har min hund, han duger för mig.
Har ingen. Vill heller inte ha någon :) Brudar är skit. Och näe, jag tänker inte 'bli' homosexuell..
Ingen tös!
I has a bjurtiful girl who's getting my big D <3
Jag har ingen men vill väldigt gärna träffa nån fin tjej :)
Singel och har alltid varit, har väl varit på g med någon men det sket sig
Uhm det är konstigt att säga men..jag har aldrig varit med nån..visst jag har kysst o så men har inte varit med nån...eh ibland tycker jag att jag är för ful...men sen tänker jag ''eh skiter i allt det spelar ingen roll om jag är med nån eller inte'' sigh :/
anarchy :)<3
Nej, jag är ensam.
Ingetttt.
Forever alone
Nä ingen.
Ja nej kanske vem vet livet är meningslöst vem bryr sig
Ligger i nått mellanstadie så att säga :3
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
