Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
nyuuu
Kille, 27 år
Har ingen alls
haha vad ensam jag är
Giging
Tjej, 30 år
Snubbe på G!
Manskensgatan
31 år
Jag och mig själv, vi är rätt så jätte lyckliga.
MAGIC
Tjej, 29 år
Nej snyft
AIDE
Tjej, 33 år
Har min katt, mer än så behöver jag ej.
acab_1337_Xdeath
Kille, 34 år
ne men har massa araber i en säck:PPPP
Elefanton
Kille, 32 år
Har ett dussin flickvänner och pojkvänner.
#manleverbaraengång
#mlbeg
AuTiSmOsKoSmOs
Kille, 31 år
jag är ali g
Distarded
Tjej, 31 år
Så singel som man kan bli ! Guess i'm a loner.
tjenispenis
Tjej, 28 år
Jag är singel och hatar det. Wä
dragonlover_yay
Tjej, 27 år
ingen alls :/
pma gärna <33
jahoj
Kille, 33 år
Nope ensam som fan
pokemonluver94
Tjej, 32 år
ingen alls i hela världen snyft :'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''(
Houdini_brother
Kille, 32 år
nopp... har icke någon
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet