Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Vampire_Lord
Kille, 33 år
jag har inte någon att vara med eller någon på g och det börjar bli ganska ensamt nu att inte ha någon man alltid kan prata med eller kan krama när man vill eller få stöd när man behöver. Men men sånt är livet :/
MrSuspender
Tjej, 30 år
nope !
Vampire_Lord
Kille, 33 år
Citat från Lipstixx
nope !
menade mest att livet är så att det blir sådana perioder i livet ^^
fnurr
Tjej, 33 år
nej :D:D:D:D love life
mica
Tjej, 34 år
i helvete heller
Alexandria
Tjej, 30 år
Citat från Ponyo
Citat från Patrik
alla som säger att ni är forever alone kan ju gå och knulla varandra och sånt, problemet löst
Men tänk om vi inte vill ha ett engångsligg då. o:
HAHAHA
Corsicana
32 år
nej hahaha
Giging
Tjej, 30 år
Har en pojkvän, ett rådjur som är min pingvin!
prinsessanisabelle
Tjej, 31 år
I'm free and I'm festis
Cannabis
Tjej, 28 år
Ingen alls.
Wallah
Kille, 29 år
Jag har ärligt talat ingen aning om hur det ser ut för mig. Jag är inte så insatt i mitt eget privatliv.
MGJ
Kille, 36 år
jag är också sjukt desperat och ensam! :( kan inte alla tjejer skriva till mig? :(
mica
Tjej, 34 år
lol nej
afrozensoul
Tjej, 30 år
Alltså nej ingen på gång men vet vem jag kan vara med om jag är mys sugen :3
272
Kille, 29 år
Forever alone :,/
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet