Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
älskar någon..
Inget alls. Skönt att vara singel och kunna träffa polare!
FOREVER FUCKING ALONE!
^Det hon sa.
Singel, men har inte tid för förhållande. Måste spela D3
††† Nä för ingen vill ha mig men det är lugnt för jag hatar världen tillbaka †††
Är foreveralone <3 xD
Foreveralone Klubben :<
Äsch sluta säg att ni är forever alone bara, ni är typ ~16 bast, klart som fan att ni inte kommer vara ensamma resten av livet.
kan ni inte säga temporarily alone eller not yet discovered beauty
:)))
alla som säger att ni är forever alone kan ju gå och knulla varandra och sånt, problemet löst
Det kommer när de kommer :P
sluta va så jävla gnälliga alla och drick bort era skallar, då älskar ni alla, problem solved
på G
eller jag vet inte vad vi är än
men det är det spännande i det hela
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet