Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Nope.
om det inte är totalfel att vara typ på G med en 3e-generationens släking som är 35 år, som dessutom är från Kanada XD
Har någon att kramas med men ingen flickvän/på g.
Trodde gick bra :|
Fick massor av signaler att de gjorde de sen bara Poff så ändrades allt :D
Nej.
Man kan ju önska att man hade någon, right?
Men jag är endå ganska nöjd med att vara singel,
många möjligheter, man har många alternativ.
Men visst vore det väldigt trevligt med någon man trivs ihop med,
och delar sitt liv med, men Mjaah.
"Tro ingenting. Hoppas ingenting. Då kommer allt gå bättre än du tror"
Svar: Nej. Jag tror aldrig på sånthär. Så nejnejnejnejjjjj
Så jävla ensam
Nej.
Så jävla dött over here. uuhgg.
Forever alone :'(
Flickvän <3
lol nej, är alldeles för osocial med nya människor för sånt... men det hade vart fint :<
alone
Jag vill inte ha någon på ett bra tag!
Nä.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet