Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
har min pojk, han ligger förövrigt och sover brevid mig, föbaskat söt <3
Jag är ensam i den stora världen .. :(
Jag är världens lyckligaste flickvän, bara så att ni vet.
Jag e ensam och hopplöst förälskad i en kille som e upptagen. De bästa man kan göra är att sluta jaga killar/tjejer så kanske någon kommer till dig för en gång skull. bara en tidsfråg :D
Kanske? Antagligen inte. Nä.
imma forever alone kid.
Jag har väl en del, så att :P
Ja!
Eller det är komplicerat och så kommer det förbli ett bra tag till.
Neeeh :<
Och det är sjuuuuuuukt störande >.<
Är singel och har varit det sedan 2 år tillbaka. Jag bryr mig egentligen inte så mycket, utan är mest glad över att jag får vara själv.
fuck dat
varit singel i 17 år, klarar mig några år till
Är singel sedan 1 år.
Inga planer på att ändras heller.
Nä :)))))
Denna tråden är för bra
^
Ja, man vet liksom vilka som är single and ready to mingle
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet