Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
sodomi Kille, 33 år

17 294 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2012 kl. 16:40
sodomi Kille, 33 år

Har ett par, orkar inte välja bara en lixom :P

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
9 juni 2012 kl. 16:42
Alexander Kille, 34 år

^rätta takter

MartinMilk Kille, 30 år

2 037 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2012 kl. 01:11
MartinMilk Kille, 30 år

Jag har min pojkvän! Älskar honom verkligen! <3 Behöver ingen annan än honom. <3

Nawteh Tjej, 32 år

2 629 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2012 kl. 01:11
Nawteh Tjej, 32 år

På G, får se hur det blir. :)

Ptolvnick Kille, 35 år

33 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2012 kl. 01:15
Ptolvnick Kille, 35 år

Världens bästa flickvän :')

Illusion Tjej, 35 år

1 599 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2012 kl. 01:15
Illusion Tjej, 35 år

Jag saknar att vara i ett förhållande. Att bara ligga i sängen och mysa med varandra. Vill verkligen hitta någon bra person som jag kan bli kär i ^^ Trött på att vara singel

Erudite Tjej, 31 år

1 104 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2012 kl. 01:16
Erudite Tjej, 31 år

Neeej tack och lov!

oneplayer Tjej, 34 år

20 034 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2012 kl. 03:13
oneplayer Tjej, 34 år

Ah, har pojkvän.
huha <3

Tunnelbana 34 år

7 570 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2012 kl. 08:37
Tunnelbana 34 år

På G typ, men får se var det leder :)
blir nog bra

waterhag Tjej, 35 år

2 417 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2012 kl. 08:44
waterhag Tjej, 35 år

Jag har min Supertramp!

FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
12 juni 2012 kl. 22:35
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

Citat från Illusion


Jag saknar att vara i ett förhållande. Att bara ligga i sängen och mysa med varandra. Vill verkligen hitta någon bra person som jag kan bli kär i ^^ Trött på att vara singel

Hitta någon vän att mysa med då?
Varför måste alltid känslor vara inblandat i allt man gör?

OnT: Är värsta playern :$

FSM Kille, 34 år

7 023 forumsinlägg

Skrivet:
14 juni 2012 kl. 20:03
FSM Kille, 34 år

Citat från sodomi


Har ett par, orkar inte välja bara en lixom :P

dannyscott Kille, 37 år

1 151 forumsinlägg

Skrivet:
14 juni 2012 kl. 20:05
dannyscott Kille, 37 år

Tror jag är på G HAHAHA vet inte vad vi är!

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
14 juni 2012 kl. 22:08
Niko Kille, 36 år

Citat från MusicIsMyDrug


Tjena! Jo såhär ligger det till va , jag har gillat en tjej ganska länge vet inte riktigt hur jag gör det för jag känner inte Tjejen , har bara träffat henne 1 gång. jag säger inte att jag är kär men jag är väldigt intresserad om man säger så. Och så var jag på en fest i fredags och jag visste att hon skulle komma så jag drack knappt någonting för man vill ju inte bli skit full och skämma ut sig. Hon var inte heller så full. vi satt och snackade lite och så och sen kommer min kompis (som är skit full) Och skriker: STRULA !! KOM IGEN. och är så där allmänt pinsam (ni har säkert upplevt det). Jag tittar då bort för att jag tycker han är pinsam. Och just när jag tittar tillbaka så böjer den här tjejen sig fram och börjar strula med mig. Vi tillbringar kvällen sedan tillsammans och snackar och strular lite då och då ( ingen av oss var jätte fulla ). Jag vill verkligen börja träffa henne och se vad det leder till. Men hennes bästa kompis som går i min klass säger att hon är ''rädd'' för kärleken och har liksom aldrig haft ett riktigt förhållande med någon. Vi har snackat lite efter festen på facebook och snackat allmänt om festen och vad som hände osv. Men jag får en känsla av att hon är tveksam och så. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det.
Så om någon har några råd på vad jag ska göra så skulle det verkligen uppskattas.


Helvete. Paragrafer och fördelningar, tack.

Klaws Kille, 37 år

17 forumsinlägg

Skrivet:
16 juni 2012 kl. 21:40
Klaws Kille, 37 år

Jag är ensam, jag!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet