Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
sodomi
Kille, 33 år
Har ett par, orkar inte välja bara en lixom :P
Alexander
Kille, 34 år
^rätta takter
MartinMilk
Kille, 30 år
Jag har min pojkvän! Älskar honom verkligen! <3 Behöver ingen annan än honom. <3
Nawteh
Tjej, 32 år
På G, får se hur det blir. :)
Ptolvnick
Kille, 35 år
Världens bästa flickvän :')
Illusion
Tjej, 35 år
Jag saknar att vara i ett förhållande. Att bara ligga i sängen och mysa med varandra. Vill verkligen hitta någon bra person som jag kan bli kär i ^^ Trött på att vara singel
Erudite
Tjej, 31 år
Neeej tack och lov!
Tunnelbana
34 år
På G typ, men får se var det leder :)
blir nog bra
waterhag
Tjej, 35 år
Jag har min Supertramp!
FOOLISHJEN
Tjej, 33 år
Citat från Illusion
Jag saknar att vara i ett förhållande. Att bara ligga i sängen och mysa med varandra. Vill verkligen hitta någon bra person som jag kan bli kär i ^^ Trött på att vara singel
Hitta någon vän att mysa med då?
Varför måste alltid känslor vara inblandat i allt man gör?
OnT: Är värsta playern :$
dannyscott
Kille, 37 år
Tror jag är på G HAHAHA vet inte vad vi är!
Niko
Kille, 36 år
Citat från MusicIsMyDrug
Tjena! Jo såhär ligger det till va , jag har gillat en tjej ganska länge vet inte riktigt hur jag gör det för jag känner inte Tjejen , har bara träffat henne 1 gång. jag säger inte att jag är kär men jag är väldigt intresserad om man säger så. Och så var jag på en fest i fredags och jag visste att hon skulle komma så jag drack knappt någonting för man vill ju inte bli skit full och skämma ut sig. Hon var inte heller så full. vi satt och snackade lite och så och sen kommer min kompis (som är skit full) Och skriker: STRULA !! KOM IGEN. och är så där allmänt pinsam (ni har säkert upplevt det). Jag tittar då bort för att jag tycker han är pinsam. Och just när jag tittar tillbaka så böjer den här tjejen sig fram och börjar strula med mig. Vi tillbringar kvällen sedan tillsammans och snackar och strular lite då och då ( ingen av oss var jätte fulla ). Jag vill verkligen börja träffa henne och se vad det leder till. Men hennes bästa kompis som går i min klass säger att hon är ''rädd'' för kärleken och har liksom aldrig haft ett riktigt förhållande med någon. Vi har snackat lite efter festen på facebook och snackat allmänt om festen och vad som hände osv. Men jag får en känsla av att hon är tveksam och så. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det.
Så om någon har några råd på vad jag ska göra så skulle det verkligen uppskattas.
Helvete. Paragrafer och fördelningar, tack.
Klaws
Kille, 37 år
Jag är ensam, jag!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet