Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
blursch
Kille, 32 år
twoplayer
Tjej, 28 år
har pojkvän
Subterraneans
Tjej, 31 år
Nope.
Deger
Kille, 29 år
Uhm, nja inte direkt. Var kär (är) i en som heter Felicia. Men! Hon är inte kär i mig nå mer. Hon var det då jag inte hade kommit över mitt ex, som tog mig ca. 1 år att komma över.
Oh well!
J0NN4ASY0U
Tjej, 31 år
i'm lonely girl
ohdang
Tjej, 32 år
Åh åh ja brukar träffa en kille och jag hoppas att det kan bli nåt, allt verkar så bra och har inte känt såhär på jättejättelänge
fast vi träffades första gången förrförra helgen typ. och hade sex. men det gör nog inget :)):):):))
mica
Tjej, 34 år
Neeej
emocoreerkefft
Kille, 32 år
Fett lonely liksom
Charl1zard
33 år
Världens bästa pojkvän. <3
blursch
Kille, 32 år
Nej. Ganska segt
Chrome
Tjej, 33 år
/ forever alone
Blond
Tjej, 29 år
Har pojk ja
klaslars
Kille, 33 år
Ingen alls
Alexander
Kille, 34 år
Ingen tyvärr
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
