Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Gdynia
Kille, 31 år
haha ehm nej?!
inte tid när det finns sådant som diablo.
Nawteh
Tjej, 32 år
Jag vet inte vad vi är än, men jag pratar med honom varje dag. Så fin.
Johnnyboii3T
Kille, 30 år
Jag har min underbara flickvän Hanna, vi har våran ettårsdag på fredag 25e Maj 2012 :)
Trots det jobbiga vi vart igenom har det varit värt ALLT! älskar henne sjukt mycket! :)
waterhag
Tjej, 35 år
Jag har min underbaring! I lite drygt fem månader har han varit min, och skall så förbli.
Circus
Tjej, 31 år
I'm forever alone
DOLLZHOCK
Tjej, 32 år
Ja, det förstnämnda.
faerie
Tjej, 29 år
Sparven
Kille, 30 år
Jag har ingen, Men jag önskar att jag hade någon.
Miaows
Kille, 34 år
näää
Konst
Tjej, 30 år
I have a booooyfriiiend.
Mysigt.
Tunnelbana
34 år
Näe alla tjejer verkar ha ngt emot mig ^_^
blursch
Kille, 32 år
Nibby
Kille, 33 år
Flickvän!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet


