Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
PMSMATHILDA Tjej, 28 år

1 664 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 19:49
PMSMATHILDA Tjej, 28 år

Enligt mig: Jag har någon att mysa med, som är som min bästa vän och är bäst på att knulla. Kan nog se det som mer än vad han är nu inom en snar framtid.
Enligt resten av världen: På G eller tillsammans med han.
Enligt han: ''Det ser lovande ut.''


Fuck this!

FittPiercing Tjej, 30 år

1 460 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 19:50
FittPiercing Tjej, 30 år

Ingen alls, tyvärr måste det vara så ett långt tag till. :/

vetintevem Tjej, 29 år

699 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 19:54
vetintevem Tjej, 29 år

Nej det har jag inte, men en kramgo plutt skulle inte sitta helt fel just nu! ):

Hejgud Tjej, 32 år

1 219 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2012 kl. 20:28
Hejgud Tjej, 32 år

jag har väl en på g, han får mitt hjärta att nästan ploppa ut ur mitt bröst och han får mina ögon att tindra såå, hoppas man kan räkna honom som pojkvän snart.

flaccidnipple Kille, 35 år

8 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 00:14
flaccidnipple Kille, 35 år

vill någon träffas

molly Tjej, 34 år

11 279 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 00:16
molly Tjej, 34 år

Nä, men de på thairestaurangen nedanför kan min beställning utantill nu, ser det som en ganska seriös relation.

ingensoldat Tjej, 27 år

351 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 00:17
ingensoldat Tjej, 27 år

har finaste flickvännen i världen.

idava Tjej, 29 år

704 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 00:39
idava Tjej, 29 år

Nej..

Gdynia Kille, 31 år

905 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 00:40
Gdynia Kille, 31 år

Massvis :ppPpPpppPpp

Hibiscus 29 år

2 428 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 00:40
Hibiscus 29 år

the best way to fix a broken heart is to fall in love again, so i fell in love with myself...
best fucking relationship ever

exit_ Kille, 41 år

998 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 00:41
exit_ Kille, 41 år

Citat från molly


Nä, men de på thairestaurangen nedanför kan min beställning utantill nu, ser det som en ganska seriös relation.

För någon vecka sedan visste pizzabagaren vad jag skulle ha för pizza, det var både fint och läskigt på samma gång!

wonderwoman Tjej, 30 år

289 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 00:41
wonderwoman Tjej, 30 år

Har ingen för stunden.. men hade gärna haft men man får ju bli kär o sånt först

Xivic91 Kille, 34 år

1 551 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2012 kl. 00:42
Xivic91 Kille, 34 år

ensam hest er ledzen

devajd Kille, 31 år

49 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 04:12
devajd Kille, 31 år

Rätt så jävla ensam här, japp.

Kalashnikov Tjej, 36 år

123 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2012 kl. 04:16
Kalashnikov Tjej, 36 år


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet