Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Enligt mig: Jag har någon att mysa med, som är som min bästa vän och är bäst på att knulla. Kan nog se det som mer än vad han är nu inom en snar framtid.
Enligt resten av världen: På G eller tillsammans med han.
Enligt han: ''Det ser lovande ut.''
Fuck this!
Ingen alls, tyvärr måste det vara så ett långt tag till. :/
Nej det har jag inte, men en kramgo plutt skulle inte sitta helt fel just nu! ):
jag har väl en på g, han får mitt hjärta att nästan ploppa ut ur mitt bröst och han får mina ögon att tindra såå, hoppas man kan räkna honom som pojkvän snart.
vill någon träffas
Nä, men de på thairestaurangen nedanför kan min beställning utantill nu, ser det som en ganska seriös relation.
har finaste flickvännen i världen.
Nej..
Massvis :ppPpPpppPpp
the best way to fix a broken heart is to fall in love again, so i fell in love with myself...
best fucking relationship ever
Har ingen för stunden.. men hade gärna haft men man får ju bli kär o sånt först
ensam hest er ledzen
Rätt så jävla ensam här, japp.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
