Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
johanrah
Kille, 36 år
Mannen, långdistansförhållande is the real deal, i say go for it. Du kan förlora henne, men om du inte tar chansen så får du ju aldrig veta.
de_Kadens
38 år
Citat från wolvesandhounds
Mannen, långdistansförhållande is the real deal, i say go for it. Du kan förlora henne, men om du inte tar chansen så får du ju aldrig veta.
Mitt första förhållande var ett långdistansförhållande, det sög. Skulle inte tänka mig att ha ett långdistansförhållande igen. Lever hellre i ovisshet som det känns just nu. Men vi får se.
Elenius
Tjej, 33 år
theblindhouse är min baby.
fot
Kille, 33 år
nej, men do want.
superfuck
Tjej, 33 år
Har.
Steiina
Tjej, 31 år
Har min flickvän :) Underbart.
PLOMP
Tjej, 34 år
Ensam, för att jag har valt att vara det.
kapten
Tjej, 33 år
näg, var på g, men im over him :)
monkeyslut
Tjej, 32 år
Jag har ingen alls, jag är ensammare än ensamheten själv. Men det skulle vara fint att ha någon.
Singingbell
Tjej, 36 år
på g med en kille
RedShirtGuy
Tjej, 34 år
Singel och vad tycker jag om det?
Jo
billy7
Kille, 33 år
singel
SoftaHynd
Kille, 33 år
ensam:(
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet