Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
johanrah Kille, 36 år

2 031 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 19:53
johanrah Kille, 36 år

Citat från sorgarendur


No woman, no cry.

Jag är man = no cry, komsi

waterhag Tjej, 35 år

2 417 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 20:59
waterhag Tjej, 35 år

Citat från dishonor


Citat från elinrawr

Citat från cheapvodka

Om man är kär och trivs i sitt förhållande så är det ganska klart att man tycker att det är världsbäst ;>

Självfallet! Men jag säger så här: Min pojkvän är den bästa pojkvännen jag har haft. Kan ju inte veta om han är bäst i hela världen, fniss.

det är han.


Jag säger inte emot!

Pussygrowl Tjej, 30 år

1 596 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 21:02
Pussygrowl Tjej, 30 år

Muungi är min flickvän

TSKNAS Kille, 30 år

2 727 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 21:36
TSKNAS Kille, 30 år

Citat från Actionman


Muungi är min flickvän

--------------------------------------------------------------------------

kinaflickor Kille, 32 år

4 686 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 21:36
kinaflickor Kille, 32 år

Citat från sorgarendur


No woman, no cry.
--------------------------------------------------------------------------

Pussygrowl Tjej, 30 år

1 596 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 21:41
Pussygrowl Tjej, 30 år

Skojade, Blond är min flickvän

TSKNAS Kille, 30 år

2 727 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 21:43
TSKNAS Kille, 30 år

Actionman är både min hora och min pojkvän.
älskar dig gubben.

SNUSK Tjej, 33 år

516 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 21:43
SNUSK Tjej, 33 år

Nepp. Ganska nöjd med det även fast man saknar att ha någon att älska på det speciella sättet.

Pussygrowl Tjej, 30 år

1 596 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 21:44
Pussygrowl Tjej, 30 år

Citat från Blond


Actionman är både min hora och min pojkvän.
älskar dig gubben.


Mest pojkvän.
Älskar dig mest gumman.
Utan dig inget mig <3

TSKNAS Kille, 30 år

2 727 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 21:45
TSKNAS Kille, 30 år

Citat från Actionman


Citat från Blond

Actionman är både min hora och min pojkvän.
älskar dig gubben.

Mest pojkvän.
Älskar dig mest gumman.
Utan dig inget mig <3


Nee.
Älskar dina manboobs mest gubben.
Utan dina bröst inget mig <3

Pussygrowl Tjej, 30 år

1 596 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 21:46
Pussygrowl Tjej, 30 år

Citat från Blond


Citat från Actionman

Citat från Blond

Actionman är både min hora och min pojkvän.
älskar dig gubben.

Mest pojkvän.
Älskar dig mest gumman.
Utan dig inget mig <3

Nee.
Älskar dina manboobs mest gubben.
Utan dina bröst inget mig <3


Jaså inte?
Älskar hela din päronformade kropp.
<333

SPERM Kille, 34 år

3 150 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 21:46
SPERM Kille, 34 år

Jag har min dumle <33

TSKNAS Kille, 30 år

2 727 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 21:47
TSKNAS Kille, 30 år

Citat från Actionman


Jaså inte?
Älskar hela din päronformade kropp.
<333[/i]

FU.

Pussygrowl Tjej, 30 år

1 596 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 21:47
Pussygrowl Tjej, 30 år

Citat från Blond


Citat från Actionman

Jaså inte?
Älskar hela din päronformade kropp.
<333

FU.


Men Bebi, Inget ann skämmas för !!11ett

de_Kadens 38 år

3 277 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 22:03
de_Kadens 38 år

Har blivit kär i en vän, eller snarare: gillade en tjej, men vågade aldrig snacka med henne för jag fann det poänglöst då hon hade pojkvän och jag hade "den där känslan" jag haft kring vissa personer. Känslan att det här är en person som är fin och som jag kommer att bli kär i. Och just då och nu i livet måste jag sätta mig själv främst och undvika allt vad kärlek heter för jag har så lätt att sätta den framför allt plus att jag fortfarande har en del issues att ta itu med i mitt kaotiska lilla liv.
Så på min avskedsfest innan jag flyttade i höstas så kom hon trots att hon inte kände mig så bra. På fyllan på den bröliga efterfesten så snackade vi jättemycket och jag fick en känsla av att hon inte bara tycker om mig utan tycker om mig väldigt mycket. Och nu när jag är i mina hemtrakter i fem veckor (halva tiden kvar) igen, så har vi kommit vi överens om att passa på att umgås så mycket som möjligt. Vilket vi hitills gjort. Och jag har kommit underfund med att jag börjat bli kär i henne. Suger då hon är tjejen jag ser en möjlighet till framtid med trots att hon har sina problem, vilka vi inte behöver gå in på. Och med pojkvännen och boendeavståndet i beräkningen så känns det uteslutet att göra något åt saken. Fast jag tror hon hat förstått grejen, är inte så bra på att hålla tillbaks. Tror även att hon känner något tillbaks. Är väldigt säker på det. Men vill inte veta. Vi har båda saker vi måste ta itu med i våra liv och på olika håll. Hon så även en pojkvän. Tror helt enkelt inte att hon och jag är "menade" att få varann. Men hon är sjukt söt, intelligent, smart, vacker, har bra smak i film och musik. Och hon gör mig glad.
Och trots allt så gör inte hela situationen mig särskilt olycklig. Är mest glad, för det var länge sen jag kände som jag känner. Och jag är också glad för att jag bestämt mig för att hantera situationen på ett sunt vis. Och att hon över huvud taget tycker att jag är en fin person och att jag får spendera så mycket tid med henne... Hoppas bara inte att vi hamnar på samma nyårsfest, för eftersom det är nyår så lär ju hennes pojkvän vara med. Om det inte är struligt mellan de så klart. Vilket det har varit rätt länge. Men det hade nog inte vart bra det heller. Vill inte att nåt ska hända. det är ingen av de inblandade värda. Vi är alla värda mer än så. Jag och hon i en chans som inte kommer att komma. Och de över huvud taget... Eller i alla fall hon.

Oj, vad mycket text det blev. Antar att jag behövde skriva av mig. Har vart förkyld sen i lördags och hann aldrig träffa tjejen innan hon och hennes pojkvän åkte till Oslo. Och så behöver jag prata med min bästa vän om allt också...


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet