Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Yeah
Tjej, 35 år
nähäääe, ingen alls
cheapvodka
Tjej, 33 år
Citat från elinrawr
Finns väldigt många världens bästa pojk- och flickvänner ser jag.
Om man är kär och trivs i sitt förhållande så är det ganska klart att man tycker att det är världsbäst ;>
frigolitfabrik
Tjej, 32 år
Det kommer när det kommer :)
hummingbird
Tjej, 33 år
noll, nada, nothing c:
waterhag
Tjej, 35 år
Citat från cheapvodka
Om man är kär och trivs i sitt förhållande så är det ganska klart att man tycker att det är världsbäst ;>
Självfallet! Men jag säger så här: Min pojkvän är den bästa pojkvännen jag har haft. Kan ju inte veta om han är bäst i hela världen, fniss.
cheapvodka
Tjej, 33 år
Citat från elinrawr
Självfallet! Men jag säger så här: Min pojkvän är den bästa pojkvännen jag har haft. Kan ju inte veta om han är bäst i hela världen, fniss.[/i]
Sant, man vet ju aldrig vad som händer i framtiden.
Men man kan ju säga att min pojkvän/flickvän är världsbäst, so far 8>
Palst
38 år
Ni ska nog se att det tar slut rätt snart. <3
FukinExhale
Tjej, 32 år
Nej tack och lov :)
johanrah
Kille, 36 år
Citat från Plastpojken
Ni ska nog se att det tar slut rätt snart. <3
Then, when I'm at my worst, comes someone who I don't deserve. I'll call her destroyer, and I'll destroy her.
dekadansken
Kille, 37 år
Citat från elinrawr
Citat från cheapvodka
Om man är kär och trivs i sitt förhållande så är det ganska klart att man tycker att det är världsbäst ;>
Självfallet! Men jag säger så här: Min pojkvän är den bästa pojkvännen jag har haft. Kan ju inte veta om han är bäst i hela världen, fniss.
det är han.
ifloodemptylakes
Tjej, 35 år
Ja, reka
Murtain
Kille, 34 år
NEJ
GraveDancer
Tjej, 34 år
Min underbara Chris <3 älskar honom sjukt mkt...
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet