Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Yeah Tjej, 35 år

1 945 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 20:35
Yeah Tjej, 35 år

nähäääe, ingen alls

cheapvodka Tjej, 33 år

140 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 20:35
cheapvodka Tjej, 33 år

Citat från elinrawr


Finns väldigt många världens bästa pojk- och flickvänner ser jag.


Om man är kär och trivs i sitt förhållande så är det ganska klart att man tycker att det är världsbäst ;>

frigolitfabrik Tjej, 32 år

744 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 20:37
frigolitfabrik Tjej, 32 år

Det kommer när det kommer :)

hummingbird Tjej, 33 år

77 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 20:38
hummingbird Tjej, 33 år

noll, nada, nothing c:

waterhag Tjej, 35 år

2 417 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 20:39
waterhag Tjej, 35 år

Citat från cheapvodka


Om man är kär och trivs i sitt förhållande så är det ganska klart att man tycker att det är världsbäst ;>

Självfallet! Men jag säger så här: Min pojkvän är den bästa pojkvännen jag har haft. Kan ju inte veta om han är bäst i hela världen, fniss.

cheapvodka Tjej, 33 år

140 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 20:40
cheapvodka Tjej, 33 år

Citat från elinrawr


Självfallet! Men jag säger så här: Min pojkvän är den bästa pojkvännen jag har haft. Kan ju inte veta om han är bäst i hela världen, fniss.[/i]


Sant, man vet ju aldrig vad som händer i framtiden.
Men man kan ju säga att min pojkvän/flickvän är världsbäst, so far 8>

Palst 38 år

272 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 18:47
Palst 38 år

Ni ska nog se att det tar slut rätt snart. <3

FukinExhale Tjej, 32 år

1 433 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 18:52
FukinExhale Tjej, 32 år

Nej tack och lov :)

johanrah Kille, 36 år

2 031 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 18:58
johanrah Kille, 36 år

Citat från Plastpojken


Ni ska nog se att det tar slut rätt snart. <3

Then, when I'm at my worst, comes someone who I don't deserve. I'll call her destroyer, and I'll destroy her.

dekadansken Kille, 37 år

1 727 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 18:59
dekadansken Kille, 37 år

Citat från elinrawr


Citat från cheapvodka

Om man är kär och trivs i sitt förhållande så är det ganska klart att man tycker att det är världsbäst ;>

Självfallet! Men jag säger så här: Min pojkvän är den bästa pojkvännen jag har haft. Kan ju inte veta om han är bäst i hela världen, fniss.



det är han.

ifloodemptylakes Tjej, 35 år

2 298 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 19:00
ifloodemptylakes Tjej, 35 år

Ja, reka

TSKNAS Kille, 30 år

2 727 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 19:08
TSKNAS Kille, 30 år

Citat från bbbruno


Ja, reka
--------------------------------------------------------------------------

Murtain Kille, 34 år

4 065 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 19:15
Murtain Kille, 34 år

NEJ

BlueBERT Tjej, 31 år

282 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 19:16
BlueBERT Tjej, 31 år

Citat från Murtain


NEJ
--------------------------------------------------------------------------

GraveDancer Tjej, 34 år

60 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 19:19
GraveDancer Tjej, 34 år

Min underbara Chris <3 älskar honom sjukt mkt...


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet