Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Gooze
Tjej, 31 år
Jag har en underbart söt flicka att kramas med :'D
dannyscott
Kille, 37 år
Haha njä, har ingen
lognensman
Kille, 30 år
Singel sen några månader tillbaka:)
3PIC
Tjej, 29 år
Jag är singel, och jag trivs såhär <: Men visst, ibland vill jag ha någon. Men vänner räcker för mig :D
JONNIS
Tjej, 32 år
Är väl på G med en.
Batterisyra
Tjej, 32 år
Två är kära i mig. Vet ej vem jag ska satsa på. :<
ginta
Tjej, 29 år
Nej, jag är en ensam kvinna.
DendrofiLporr
Kille, 33 år
Singel äger ju!
BlueBERT
Tjej, 31 år
Jag är singel för ja, jag är inte tillsammans med någon, vänner och kropslig närhet räcker för mig ;)
RedShirtGuy
Tjej, 34 år
Citat från SNELHEST
Nope, planerar att inte ha någon heller.
--------------------------------------------------------------------------
DanneVafan
Kille, 35 år
Citat från SNELHEST
Nope, planerar att inte ha någon heller.
--------------------------------------------------------------------------
waterhag
Tjej, 35 år
Har en ful galning, 4 månader imorgon
cheapvodka
Tjej, 33 år
Jag har världens bästa pojkvän :>
Insejn
waterhag
Tjej, 35 år
Finns väldigt många världens bästa pojk- och flickvänner ser jag.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet