Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Gooze Tjej, 31 år

2 281 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 12:02
Gooze Tjej, 31 år

Jag har en underbart söt flicka att kramas med :'D

dannyscott Kille, 37 år

1 151 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 12:30
dannyscott Kille, 37 år

Haha njä, har ingen

lognensman Kille, 30 år

843 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 12:34
lognensman Kille, 30 år

Singel sen några månader tillbaka:)

3PIC Tjej, 29 år

344 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 14:02
3PIC Tjej, 29 år

Jag är singel, och jag trivs såhär <: Men visst, ibland vill jag ha någon. Men vänner räcker för mig :D

JONNIS Tjej, 32 år

2 756 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 18:56
JONNIS Tjej, 32 år

Är väl på G med en.

Batterisyra Tjej, 32 år

416 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 18:58
Batterisyra Tjej, 32 år

Två är kära i mig. Vet ej vem jag ska satsa på. :<

ginta Tjej, 29 år

2 975 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 18:59
ginta Tjej, 29 år

Nej, jag är en ensam kvinna.

DendrofiLporr Kille, 33 år

739 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 19:01
DendrofiLporr Kille, 33 år

Singel äger ju!

BlueBERT Tjej, 31 år

282 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 19:28
BlueBERT Tjej, 31 år

Jag är singel för ja, jag är inte tillsammans med någon, vänner och kropslig närhet räcker för mig ;)

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 19:29
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Citat från SNELHEST


Nope, planerar att inte ha någon heller.
--------------------------------------------------------------------------

owls Tjej, 32 år

1 105 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 19:32
owls Tjej, 32 år

Japp, världens bästa och finaste pojkvän nånsin.
yndihalda

DanneVafan Kille, 35 år

4 143 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 19:32
DanneVafan Kille, 35 år

Citat från SNELHEST


Nope, planerar att inte ha någon heller.
--------------------------------------------------------------------------

waterhag Tjej, 35 år

2 417 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 20:32
waterhag Tjej, 35 år

Har en ful galning, 4 månader imorgon

cheapvodka Tjej, 33 år

140 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 20:33
cheapvodka Tjej, 33 år

Jag har världens bästa pojkvän :>
Insejn

waterhag Tjej, 35 år

2 417 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 20:34
waterhag Tjej, 35 år

Finns väldigt många världens bästa pojk- och flickvänner ser jag.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet