Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 04:47
Frontosa Kille, 36 år

Citat från maddie


Citat från Superfitta

Citat från maddie

Du knullar alltså med någon som du tror har tjej? Fint från både dig och honom.

Farför skulle jag bry mig om någon som jag inte känner för? Jag är ju iaf människa? lol

Förstår dock inte hur man kan tänka sig o ha sex med någon som redan har en brud. Eller det är ju det du tror va?


Det är väl ändå upp till killen att ta avstånd då. Hon skulle aldrig kunna ha sex med honom om han hade flickvän och inte var en rövskalle (hence, någon som har sex med andra när man har en relation).

sweetsixteeen Kille, 32 år

1 740 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 04:51
sweetsixteeen Kille, 32 år

Hade men i söndags tog det slut...

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 04:52
Frontosa Kille, 36 år

Citat från maddie


Frontosa, skrev ju 'fint från både dig och honom'

Jag vet det, men det var inte det jag svarade på.
Jag ser det som killens ansvar i det här fallet. Har han inte sagt till henne att han har tjej, ligger ansvaret på honom. Superfitta i det här fallet ska inte behöva spekulera och hålla på.

mohaxxmed Kille, 34 år

1 901 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 04:55
mohaxxmed Kille, 34 år

Näe, och det e ju bra synd :O

Ahaokej Tjej, 33 år

1 334 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 04:56
Ahaokej Tjej, 33 år

Citat från Superfitta


ahaokej: Har försökt fråga honom om det förut men då sa han typ att hon inte brydde sig, äh, jag vet inte.
Men ja, hon får nog reda på det någon gång. Får ta det med honom då isf.


Först skrev du att du trodde att han hade en tjej. och nu så säger du ''men då sa han typ att hon inte brydde sig''. Jamen bestäm dig någon gång.
Ärligt talat så tror jag att han har en tjej, och att han troligtvis är en player, jag känner inte dig eller honom så jag kan inte döma er.
Om jag var han så skulle jag sluta upp med att ha en KK samtidigt som man är tillsammans med en tjej.
Att gå bakom ryggen = (N)

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 05:00
Frontosa Kille, 36 år

Citat från maddie


Citat från Frontosa

Citat från maddie

Frontosa, skrev ju 'fint från både dig och honom'

Jag vet det, men det var inte det jag svarade på.
Jag ser det som killens ansvar i det här fallet. Har han inte sagt till henne att han har tjej, ligger ansvaret på honom. Superfitta i det här fallet ska inte behöva spekulera och hålla på.

Ah gör du det?
Men nu när hon redan är har gjort det så varför fortsätta? Han knullar ju antagligen båda.


Jag skulle inte anta något, det är bara dumt, men min poäng var att jag själv skulle bara lacka på min tjej om killen inte visste att vi var tillsammans. Han har ju inte gjort något fel. Det är min resolve.

Ahaokej Tjej, 33 år

1 334 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 05:01
Ahaokej Tjej, 33 år

Superfitta: well, det borde suga att vara i din situation dåva

Tyker Kille, 33 år

410 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 05:05
Tyker Kille, 33 år

Noes, har ingen. Vill som f*n ha någon. Inte lätt att hitta någon, sen är tjejer så komplicerade.

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 05:10
Frontosa Kille, 36 år

Citat från maddie


Citat från Frontosa

Jag skulle inte anta något, det är bara dumt, men min poäng var att jag själv skulle bara lacka på min tjej om killen inte visste att vi var tillsammans. Han har ju inte gjort något fel. Det är min resolve.

Men om han visste fastän din brud inte berättat... Tror inte du hade vart glad då.


Ja såklart, då skulle han få sin del av min rage. Men i det här fallet vet ju superfitta inte, det är bara spekulationer. Men visst finns det en tvekan är det ju etiskt att kolla upp det.

Tyker Kille, 33 år

410 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 05:11
Tyker Kille, 33 år

Citat från Superfitta


Citat från Tyker

Noes, har ingen. Vill som f*n ha någon. Inte lätt att hitta någon, sen är tjejer så komplicerade.
-------------------------------------------------------------------------
Killar är minst lika komplicerade som tjejer. Själv tycker jag det är lättare med tjejer än killar. Fast det beror ju på från person till person.
Oj, hej.


Man tycker tvärtom när man känner till sitt eget kön~

blueberrycrunch 32 år

1 647 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 05:31

Jag är singel och kommer alltid vara singel :D

Tyker Kille, 33 år

410 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 05:46
Tyker Kille, 33 år

Citat från Superfitta


Tyker: What the fuck? Lol, så behöver det ju inte alls vara? hahahah omg. Borde ju typ vara tvärtom, eller va?

Behöver inte vara så i alla lägen dock.

izzieblue Tjej, 32 år

217 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 11:59
izzieblue Tjej, 32 år

jag blev singel igår :)

Tour Kille, 38 år

16 313 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 12:00
Tour Kille, 38 år

japp, sen 3 år!

DanneVafan Kille, 35 år

4 143 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 12:01
DanneVafan Kille, 35 år

Citat från TasteOfHysteria


jag blev singel igår :)

Congratulations


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet